- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.
Miraculum. Linia zapachowa Chopin
Doskonały w każdej nucie.
Miraculum wprowadza na rynek ekskluzywną linię zapachową Chopin pod marką Miraculum. Tworzą ją: woda toaletowa (100 ml - ok. 45 zł), płyn po goleniu (100 ml - ok. 30 zł) oraz dezodorant (150 ml - ok. 15 zł). Pierwsze wrażenie zapachowe to cytrusowa świeżość wzbogacona nutą lawendy. Serce kompozycji to kwiaty geranium i konwalii. Dopełnieniem całości jest orientalny akcent drzewa sandałowego i cedru, wzmocniony paczulą.
Najnowsze wydanie