Hala w Radomiu jest satelitą Makro Cash & Carry w Siedlcach i jak dotąd największym obiektem pod szyldem Makro Punkt. Powierzchnia sprzedaży ma 1,8 tys. mkw.
Radomska placówka oferuje około 4 tys. artykułów spożywczych i przemysłowych, wśród których około 18 proc. stanowią produkty pod własnymi markami – głównie Aro, nowo wprowadzoną Fine Food oraz HoReCa Select.
Oferta przygotowana została z myślą głównie o właścicielach sklepów detalicznych (w dniu otwarcia w hali zarejestrowanych było 1,4 tys. klientów z tej branży), ale na półkach znalazło się także około 110 produktów przeznaczonych dla klientów z sektora HoReCa (200 zarejestrowanych w chwili otwarcia) oraz wybrany asortyment biurowy.
Koncept Makro Punkt powstał, jak zapewnia zarząd firmy, by wesprzeć niezależnych detalistów działających z dala od największych miast. Małe hale powstają w prowincjonalnych miastach jako satelity tradycyjnych Makro Cash & Carry, z którymi współpracują np. w sprawie zakupów produktów lokalnych.
– Koszyk w Halach Makro Punkt jest średnio o 10-15 proc. wyższy niż w dużych halach tradycyjnych. Dziennie małe hale odwiedza około 200 klientów – zdradził Artur Wójcik, dyrektor ds. grupy klientów trader w Makro Cash & Carry.