Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Alkohole/papierosy

Alkohol i papierosy to wciąż topowe produkty w sklepach spożywczych w całej Polsce. Tu znajdziesz wiadomości z rynku, nowości, kampanie.

Eurocash: whisky równo się sprzedaje w sklepach niezależnych

Aż czterech producentów whisky ma porównywalną ofertę we wszystkich rodzajach sklepów w Polsce - wynika z najnowszej edycji rankingu "Równi w Biznesie" Grupy Eurocash i Polskiej Izby Handlu.

Piwo Trybunał z czterema medalami

Jednym srebrnym i trzema brązowymi.

Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne

Na nowych etykietach pojawią się informacje o projektach społecznych realizowanych w ramach programu grantowego "Bosman dla regionu".

Na rynku pojawiła się nowa wódka

Mowa o Kruk Wódka Manufakturowa.

"Kapitalna impreza"

Nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack.

Owocowa kolekcja modowa od Somersby

3 sierpnia marka rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród.

Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci.

MBWS żegna Polskę słabymi wynikami

Francuska grupa Marie Brizard Wine & Spirits podała wyniki sprzedaży za II kwartał i całe półrocze 2020 roku. Znowu polski rynek wypadł blado.

Harnaś wydłuża czas trwania swojej loterii podkapslowej

Piwo marki w promocyjnych opakowaniach będzie można kupić do końca listopada. Do wygrania są 0,5-l puszki i 4-paki.

Winiarnia Winestory zawitała na warszawską Białołękę

Marka otworzyła swój sklep w Galerii Północnej.

CEDC: nawet kilkanaście nowości roczne

Zwłaszcza w czasie pandemii Polacy docenili rolę mniejszych sklepów, rośnie też siła regionalnych sieci handlowych, co wraz z rosnącą chęcią wspierania przez konsumentów lokalnych biznesów sprawia, że widzimy tu jeszcze spore perspektywy do rozwoju - mówi Mariusz Chrobot, dyrektor generalny, CEDC.