Cannes Lions

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego prestiżowego międzynarodowego konkursu co roku zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 15 000 uczestników z 95 krajów bierze udział w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

www.canneslions.com

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 to wydarzenie honorujące najlepsze firmy z branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznaje redakcja „Media & Marketing Polska” na podstawie badania satysfakcji klientów przygotowanego przez Millward Brown.

To najstarsze – prowadzone od 17 lat – i najobszerniejsze tego rodzaju badanie na rynku, obejmujące obecnie ponad 130 agencji, prowadzone wśród ponad 5 tys. klientów.
Tytuły Agencji Reklamowej Roku i Domu Mediowego Roku według „Media & Marketing Polska” są najcenniejszym wyróżnieniem, a gala wręczenia nagród wyjątkową okazją do spotkania całej branży reklamowej.

Podczas tegorocznej gali wręczona zostanie także nagroda Agencji Eventowej Roku.

Zapraszamy!

Więcej: gala.media.com.pl

Interact Amsterdam 2017

Interact to spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej, podczas którego liderzy reprezentujący reklamodawców, agencje, media oraz eksperci branżowi świętują osiągnięcia świata online, analizują najnowsze trendy w biznesie i technologii oraz zastanawiają się nad wyzwaniami na najbliższy rok.

Program tegorocznej edycji kongresu nastawiony jest na interaktywne dyskusje analityków, przedstawicieli środowisk naukowych i mediów oraz branżowych ekspertów zarówno w ujęciu ogólnoeuropejskim, jak i globalnym. Nie zabraknie też ważnych tematów dotyczących zagadnień politycznych i prawnych, które często pomijane są na innych forach. Wszystko to w swobodnej i poufnej atmosferze, by zapewnić networking na najwyższym poziomie.

Podczas Interact odbędzie się również wręczenie nagród IAB Europe Research Awards oraz gala MIXX Awards Europe.

Więcej informacji na: www.interactcongress.eu, twitter.com/IABEU_Interact, facebook.com/IABEurope.Interact

World of Private Label, PLMA

Od 30 lat w maju Amsterdam przyciąga producentów z branży FMCG i przedstawicieli sieci detalicznych zainteresowanych poszerzeniem oferty własnych marek. Międzynarodowe targi odbędą się w dniach 16 - 17 maja.

Podczas tegorocznej edycji organizatorzy - PLMA - spodziewają się 4,3 tys. wystawców, którzy zaprezentują ofertę w 60 narodowych i regionalnych pawilonach. Asortyment obejmie świeżą, mrożoną i chłodzoną żywność, spożywcze suche produkty, napoje, ale też takie kategorie, jak kosmetyki, chemię gospodarczą, akcesoria kuchenne i do domu, środki do samochodów, a także drobne artykuły typu DIY.

Stacje Statoil zmieniają markę na Circle K

Konferencja z okazji oficjalnego otwarcia pierwszej stacji paliw pod nową marką Circle K w Polsce

Konferencja "Silna marka w cyfrowym świecie"

Kantar Millward Brown zaprasza na wydarzenie poświęcone roli i sposobie budowania marek w cyfrowym świecie.  Gościem specjalnym wydarzenia będzie thought leader Nigel Hollis, który opierając się na swoim badawczym i konsultingowym doświadczeniu doradza wielu globalnym markom w budowaniu efektywnej komunikacji.

“Jak budować markę w cyfrowym świecie”. Czy rola i znaczenie marki zmienia się w świecie w którym klikalność decyduje o efektywności? Czy marketingowy old school przeplata się z new schollem? W jaki sposób digital zmienia komunikacyjny mix i jak radzić sobie z ocena efektywności tych zblendowanych działań?

Na te pytania będzie odpowiadał Nigel Hollis ekspert Kantar Millward Brown w dziedzinie komunikacji i budowania marek oraz zaproszeni praktycy marketingu z Polski, którzy w swojej praktyce z sukcesem tworzą i wdrażają wielokanałowe kampanie komunikacyjne.

Golden Arrow 2017

 

Golden Arrow 2017

Prace do konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow można zgłaszać do 8 maja 2017 r.
Szczegóły na: www.goldenarrow.pl

Multiscreen Day 2017

Nie tylko 30 - sekundowy spot.
Content marketing i inne efektywne formy reklamowe.

Rewolucja na rynku wideo nie zwalnia tempa. Pytanie o to, jak wypracować skuteczne działania komunikacyjne w świecie wielu ekranów, jest stale aktualne.
Od poprzedniej edycji naszej konferencji dużo się zmieniło – na rynek VoD wkroczyli kolejni międzynarodowi gracze, a debiuty zapowiadają następni, nadawcy eksperymentowali z nowymi technologiami, marketerzy poszukiwali niestandardowych form dotarcia do konsumentów.
Wielu przedstawicieli rynku wideo i reklamy potwierdza dziś: tradycyjny spot już nie wystarczy. Stale trzeba poszukiwać nowych rozwiązań. Coraz więcej nadawców mówi o ofercie VR i niestandardowych projektach łączących programming i marketing.
Efektywna, wielowymiarowa komunikacja na wielu ekranach to temat, nad którym pochyla się dziś większość uczestników szeroko pojętego rynku wideo. W tym roku w ramach konferencji Multiscreen Day bierzemy pod lupę efektywność form reklamowych i innowacje, które zmieniają świat marketingu.

Tematów do dyskusji nie brakuje. Chcemy o tym rozmawiać. Chcemy inspirować.
Więcej informacji na: www.multiscreenday.pl

Seminaria dla branży spożywczej - Ogólnopolskie Dni Czystości 2017

Ogólnopolskie Dni Czystości to największe wydarzenie poświęcone utrzymaniu czystości w budynkach i instytucjach użyteczności publicznej. W dniach 26-27 kwietnia 2017 r. odbędzie się 9 konferencji, podczas wydarzenia będzie można zapoznać się także z najnowszymi technologiami utrzymania czystości.

Ponad 70 wystawców będzie dostępnych przez 2 dni dla kilku tysięcy uczestników.

 

Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!

Konferencja prasowa spółka Ambra na temat Cydru Lubelskiego, w której weźmie udział m.in. Robert Ogór, prezes Ambry.

Spotkanie poprowadzi dziennikarz Bartosz Węglarczyk.

Herbapol - konferencja prasowa

25 kwietnia odbędzie się konferencja prasowa firmy Herbapol. Firma nie zdradza na razie tematyki, choć podkreśla, że marka Herbapol jest już na rynku od 68 lat. 

Debiut Dino na GPW

Sieć 628 supermarketów proximity (dane na 31.12.2016 r.) debiutuje na giełdzie. Sklepy znajdują się głównie w zachodniej części Polski, mają średnią powierzchnię sali sprzedaży  ok. 400 mkw. Większość sklepów Dino jest zlokalizowana w mniejszych miejscowościach, średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach dogodnych dla klientów.

„Nowy Jedwabny Szlak dla dobra Europy: polsko-chińska inicjatywa gospodarcza”

„Nowy Jedwabny Szlak dla dobra Europy: polsko-chińska inicjatywa gospodarcza” - wydarzenie towarzyszące podpisaniu deklaracji o współpracy strategicznej Fundacji Pro Europae Bono z Fundacją Jedwabny Szlak.  

W trakcie konferencji prasowej przedstawione zostaną pomysły na wzmocnienie współpracy handlowej między przedsiębiorcami obu państw oraz narzędzia oferowane przez Fundacje do wspierania biznesu polsko-chińskiego, inwestycji projektowych i rozwoju innowacji.

 

Otwarcie pierwszego w Poznaniu supermarketu Bricomarché

Grupa Muszkieterów zaprasza na otwarcie pierwszego w Poznaniu supermarketu Bricomarché.

W spotkaniu wezmą udział:

  • Didierem Duhaupand, szefem Grupy Muszkieterów w Europie
  • Davidem de Bosschere, prezesem Grupy Muszkieterów w Polsce

Wydarzenie będzie także okazją do osobistego poznania:

  • Mariana Słomiaka, pełnomocnika zarządu ds. Bricomarché
  • Tomasza Ratajczaka, właściciela sklepu Bricomarché w Poznaniu

Blend-A-Med 3D White Luxe - 3 dni do bieli

Podczas konferencji marka Blend-A-Med odkryje tajemnice idealnego uśmiechu na lato.