Cannes Lions

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego prestiżowego międzynarodowego konkursu co roku zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 15 000 uczestników z 95 krajów bierze udział w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

www.canneslions.com

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe to wydarzenie honorujące najlepsze firmy z branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznaje redakcja „Media & Marketing Polska” na podstawie badania satysfakcji klientów przygotowanego przez Millward Brown.

To najstarsze – prowadzone od 17 lat – i najobszerniejsze tego rodzaju badanie na rynku, obejmujące obecnie ponad 130 agencji, prowadzone wśród ponad 5 tys. klientów.
Tytuły Agencji Reklamowej Roku i Domu Mediowego Roku według „Media & Marketing Polska” są najcenniejszym wyróżnieniem, a gala wręczenia nagród wyjątkową okazją do spotkania całej branży reklamowej.

Podczas tegorocznej gali wręczona zostanie także nagroda Agencji Eventowej Roku.

Zapraszamy!

Więcej: gala.media.com.pl

Interact Amsterdam 2017

Interact to spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej, podczas którego liderzy reprezentujący reklamodawców, agencje, media oraz eksperci branżowi świętują osiągnięcia świata online, analizują najnowsze trendy w biznesie i technologii oraz zastanawiają się nad wyzwaniami na najbliższy rok.

Program tegorocznej edycji kongresu nastawiony jest na interaktywne dyskusje analityków, przedstawicieli środowisk naukowych i mediów oraz branżowych ekspertów zarówno w ujęciu ogólnoeuropejskim, jak i globalnym. Nie zabraknie też ważnych tematów dotyczących zagadnień politycznych i prawnych, które często pomijane są na innych forach. Wszystko to w swobodnej i poufnej atmosferze, by zapewnić networking na najwyższym poziomie.

Podczas Interact odbędzie się również wręczenie nagród IAB Europe Research Awards oraz gala MIXX Awards Europe.

Więcej informacji na: www.interactcongress.eu, twitter.com/IABEU_Interact, facebook.com/IABEurope.Interact

World of Private Label, PLMA

Od 30 lat w maju Amsterdam przyciąga producentów z branży FMCG i przedstawicieli sieci detalicznych zainteresowanych poszerzeniem oferty własnych marek. Międzynarodowe targi odbędą się w dniach 16 - 17 maja.

Podczas tegorocznej edycji organizatorzy - PLMA - spodziewają się 4,3 tys. wystawców, którzy zaprezentują ofertę w 60 narodowych i regionalnych pawilonach. Asortyment obejmie świeżą, mrożoną i chłodzoną żywność, spożywcze suche produkty, napoje, ale też takie kategorie, jak kosmetyki, chemię gospodarczą, akcesoria kuchenne i do domu, środki do samochodów, a także drobne artykuły typu DIY.

Golden Arrow 2017

 

Golden Arrow 2017

Prace do konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow można zgłaszać do 8 maja 2017 r.
Szczegóły na: www.goldenarrow.pl

Multiscreen Day 2017

Nie tylko 30 - sekundowy spot.
Content marketing i inne efektywne formy reklamowe.

Rewolucja na rynku wideo nie zwalnia tempa. Pytanie o to, jak wypracować skuteczne działania komunikacyjne w świecie wielu ekranów, jest stale aktualne.
Od poprzedniej edycji naszej konferencji dużo się zmieniło – na rynek VoD wkroczyli kolejni międzynarodowi gracze, a debiuty zapowiadają następni, nadawcy eksperymentowali z nowymi technologiami, marketerzy poszukiwali niestandardowych form dotarcia do konsumentów.
Wielu przedstawicieli rynku wideo i reklamy potwierdza dziś: tradycyjny spot już nie wystarczy. Stale trzeba poszukiwać nowych rozwiązań. Coraz więcej nadawców mówi o ofercie VR i niestandardowych projektach łączących programming i marketing.
Efektywna, wielowymiarowa komunikacja na wielu ekranach to temat, nad którym pochyla się dziś większość uczestników szeroko pojętego rynku wideo. W tym roku w ramach konferencji Multiscreen Day bierzemy pod lupę efektywność form reklamowych i innowacje, które zmieniają świat marketingu.

Tematów do dyskusji nie brakuje. Chcemy o tym rozmawiać. Chcemy inspirować.
Więcej informacji na: www.multiscreenday.pl

World Food Warsaw 2017

W dniach 11-13 kwietnia 2017 r. odbędzie się czwarta edycja targów World Food Warsaw. Są one poświęcone sektorowi spożywczemu – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż.

Oferują możliwość spotkania polskiego sektora rolno-spożywczego z zagranicznymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych.

Targi World Food Warsaw będą otwarte dla zwiedzających w godzinach 10.00-17.00 w dniach 11 i 12 kwietnia 2017 r. oraz 10.00-15.00 w dniu 13 kwietnia.

Ubiegłoroczne targi miały 250 wystawców i 4 tys. odwiedzających.

Szczegóły na stronie: www.worldfood.pl

Cedrob - wielkanocne warsztaty kulinarne

Do świątecznego gotowania z Cedrobem zachęca Sebastian Olma, zwycięzca II edycji Top Chef.

Gobarto - konferencja prasowa

Gobarto zaprasza na konferencję poświęconą wynikom za 2016 r.
z udziałem: Dariusz Formeli, prezesa zarządu i Rafała Oleszaka, wiceprezesa zarządu i dyrektor finansowego Gobarto.

Konferencja marki Grycan - Lody od pokoleń

Podczas spotkania Państwo Grycanowie podsumują miniony sezon, opowiedzą o planach na 2017 rok, a także zaproszą do spróbowania nowości.

Retail Summit 2017

Cel Kongresu Retail Summit od lat pozostaje niezmienny – stworzenie przestrzeni dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, służącej budowaniu trwałych relacji, nawiązywaniu współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Kongres odbywa się po raz 9. rozpocznie sesja plenarna. Pierwszą prezentację pt. "Klucz do zrozumienia percepcji polskich banerów handlowych przez polskiego konsumenta – jak wygrać bitwę o klienta!" przedstawią James Bacos oraz Jens Torchalla z firmy konsultingowej Oliver Wyman. O wzroście przez innowacje będzie mówił Marcin Penconek z Nielsena. W ramach tej sesji wystąpią również Pedro Martinho z Eurocashu oraz Adam Manikowski z Tesco.

Otwierająca drugi dzień wydarzenia plenarna sesja zacznie się od wystąpienia Nikolaosa Dimitriadisa z Sheffield University Management School na temat empatii w handlu.

Formuła spotkania ułatwi nawiązanie i zacieśnianie licznych relacji z dostawcami, szybką identyfikację potencjalnych partnerów biznesowych i zacieśnianie relacji.

Nivea Inauguracja projektu Podwórko Talentów

Spotkanie prasowe Nivei inaugurujące projekt Podwórko Talentów 2017, na którym będą też obecnie ambasadorzy projektu Natalia Kukulska i Mateusz Kusznierewicz.

Marka Jordan - spotkanie prasowe

Spotkanie prasowe dotyczące marki Jordan (Orla Care).

 

SweetTARGi 2017

25-27 marca w Katowicach odbędą się VIII Targi Cukiernicze, Piekarnicze i Lodziarskie. Zostaną na nich zaprezentowane najnowsze światowe trendy w branży. 

Warsztat kulinarny ze śliwką kalifornijską w roli głównej

California Prune Board zaprasza na wielkanocny warsztat kulinarny ze śliwką kalifornijską, którego tematem przewodnim będą: "Raw Mazurki"