W sklepie

Muzyka w sklepach: potężne narzędzie marketingu

Odpowiednio dobrane ścieżki dźwiękowe wspomagają sprzedaż w sklepie. Dla właściciela lokalu odtwarzanie muzyki wiąże się jednak z kosztami. Pojawiły się więc sposoby na znacznie tańsze korzystanie z muzyki. Podpowiadamy jakie.

Będą kolejne mięsne szkolenia dla sprzedawców

Ubiegłotygodniowe dwudniowe szkolenie na temat wołowiny, jej ekspozycji oraz technik sprzedaży przyciągnęło tak wielu zainteresowanych, że jego organizatorzy już myślą o kolejnej edycji warsztatów.

Visa Checkout dostępna dla wszystkich partnerów biznesowych PayU

Dzięki tej współpracy Polska staje się pierwszym krajem w Europie, gdzie usługa Visa Checkout jest już szeroko oferowana.

Terminal First Data Polcard wykorzystuje prawie jedna czwarta badanych firm

First Data Polcard obsługuje 24 proc. firm z sektora MSP akceptujących płatności bezgotówkowe - wynika z badania Ipsos dla Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Najwięcej w branży handlu detalicznego.

McCormick. Cynamon Galeo

Do letnich dań z dodatkiem sezonowych owoców, ale nie tylko.

PIH: w sklepach nie ma miejsca na przewijaki

W sklepach o powierzchni powyżej 100 mkw. ma być obowiązek wyznaczenia miejsca do przewijania i karmienia dzieci. Dotyczy to budynków, które będą oddawane do użytku po wejściu w życie przepisów.

Drukarka do identyfikatorów

Zebra Technologies zaprezentowała nową drukarkę ZC10L. Jest ona dedykowana do bezpośredniego druku kart większego formatu, np. do spersonalizowanych identyfikatorów pracowników czy gości firmy.

Handlowy uniwersytet

Wcześniej nie mieliśmy w ogóle do czynienia z detalem, więc tzw. twarda franczyza okazała się dla nas handlowym uniwersytetem - mówi Jolanta Śpiewak, współwłaścicielka Stokrotki w Górze Puławskiej.

Cashback w sklepach coraz popularniejszy

Usługa cashback ma bezpośredni wpływ na zwiększenie obrotów w sklepie i pozyskanie nowych klientów. Badanie opinii przeprowadzone wśród kierowników i właścicieli sklepów pokazuje, że 70 proc. z nich poleciłoby ją innym detalistom, informuje Mastercard.

Niewiele ponad minutę przy półce

O tym jak sprzedawać produkty do higieny kobiecej w drogerii mówi Nela Kasner, menedżer ds. marki własnej w Drogeriach Natura.

Mettler Toledo wprowadza nową wagę

Ariva-S-Mini ma kompaktową konstrukcję, umożliwiając optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni na stanowisku kasowym.