W sklepie

Mettler Toledo wprowadza nową wagę

Ariva-S-Mini ma kompaktową konstrukcję, umożliwiając optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni na stanowisku kasowym.

Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych

Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji - przekazu, formy i częstotliwości.

Mettler Toledo uzupełnia ofertę o system Auto Wrapper 880

Większa wydajność.

Okno na świat

Do odważnych świat należy. Udowadnia to Brygida Wagner, wcześniej dziennikarka z kilkunastoletnim stażem, a obecnie właścicielka Delikatesów Kulinarnych DeQ w Łodzi.

Grupa Maspex. Tarczyn

Z limitowaną serią etykiet.

Przybywa detalistów programu Mastercarda

Do programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials przystąpiło siedmiu nowych detalistów. Według danych Mastercard, użytkownicy programu wydają o 27 proc. więcej oraz o 12 proc. częściej robią zakupy niż konsumenci niebiorący w nim udziału.

Nowe drukarki etykiet Brother

Firma Brother zaprezentowała nowe termiczne drukarki etykiet: QL-810W oraz QL-820NWB. Modele, przeznaczone do zastosowania m.in. w sklepach, umożliwiają szybki druk oznaczeń i oferują obsługę różnych interfejsów przewodowych oraz bezprzewodowych.

Zdalne zarządzanie małym sklepem

Handel detaliczny wciąż z nieśmiałością patrzy na tzw. chmurę, jako narzędzie usprawniające prowadzenie biznesu. Czy uda się przekonać przedsiębiorców prowadzących małe sklepy do bycia bardziej online? Zastanawiamy się nad tym z Michałem Pawłowskim, menedżerem ds. sprzedaży i produktu w iPOS.

Drukowanie w terenie

Firma Brother prezentuje nowe przenośne drukarki termiczne A4.

Aranżacja sklepu wpływa na odbiór produktu

Na decyzje zakupowe wpływają nie tylko ceny i asortyment, ale i aranżacja sklepu. Istotne jest pierwsze wrażenie - witryna i pierwsza strefa sklepu powinna powiedzieć klientowi coś o marce i cenach, a także zachęcić do wejścia dalej.

Schott zaprezentował wysoko transparentne drzwi do regałów chłodniczych na targach EuroShop 2017

Najlepsza widoczność produktów i szybka amortyzacja są kluczowymi czynnikami decydującymi o ewentualnym zamknięciu otwartych lad chłodniczych.