U producenta - profil

Lubella wybrała agencję

Za realizację działań PR dla należącej do Maspeksu marki odpowiedzialna będzie agencja Michael Bridge Communication.

Harper Hygienics zmienia właściciela i kierownictwo

Łotewska firma iCotton kupiła 59,95 proc. udziałów w kapitale i głosach na WZA producenta artykułów higienicznych do oczyszczania skóry. W ciągu trzech miesięcy ogłosi wezwanie na akcje spółki.

Żubrówka trzecią największą globalną wódką

W corocznym rankingu magazynu Shanken’s Impact Żubrówka zajęła trzecią pozycję wśród globalnych marek wódki, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

Delikatesy Mięsne Gzella w Gdańsku po remodelingu

15 marca przy ul. Kościuszki 134 na nowo zostanie otwarty sklep sieci.

Czytelne i przejrzyste

- Relaunch Danonków wpisuje się w rosnący trend prostoty i naturalności, widoczny w całej kategorii produktów mlecznych - mówi Natalia Brewczyńska, senior brand activation manager Danonki w firmie Danone.

Nowa marka na rynku środków czystości

Mill clean pozycjonowana jest w segmencie premium. Madonis, jej producent, buduje dystrybucję głównie w kanale tradycyjnym.

Bacardi będzie mieć nowego szefa

Największy producent alkoholu pozostający w prywatnych rekach, firma Bacardi, będzie mieć od kwietnia 2018 roku nowego prezesa. Zostanie nim obecny szef azjatyckiej odnogi firmy, Mahesh Madhavan.

Mieszko z nowym systemem dystrybucji

Producent otworzył w Gliwicach centralny magazyn wyrobów gotowych i opakowań.

Henkel na zakupach w USA

Niemiecki koncern chce kupić za ponad 1 mld dol. amerykańskiego producenta w branży opakowań.

Pod znakiem jakości

- Chcemy być polską alternatywą w dobrej cenie wobec międzynarodowej konkurencji - mówi Igor Jeliński, prezes Mieszko SA.

Nestlé redukuje cukier

Nestlé ogłosiło zobowiązanie redukcji cukru w swoich produktach o co najmniej 18 tys. ton. Wskutek tego do 2020 roku asortyment produktów firmy w Europie będzie miał średnio o 5 proc. mniej cukru niż obecnie.