U producenta - asortyment

Wszystko o żelkach, sugusach, twardych cukierkach i lizakach

Cukierki nieczekoladowe to mocno zróżnicowana kategoria, choć najwięcej perspektyw ma segment żelków, który realizuje ponad jedną czwartą sprzedaży kategorii.

Kabanosy, czyli snack ma smak

Marka i smak to najważniejsze kryteria uwzględniane przez konsumenta podczas wyboru kabanosów. Promocja cenowa zawsze jednak podbija rotację.

Pawiński interweniuje i Maspex przeprasza za Tigera

"Jestem zszokowany reklamą Tigera. Brak mi słów. Jako współwłaścicielowi firmy produkującej Tigera jest mi po prostu wstyd" - napisał na Twitterze Krzysztof Pawiński, prezes Maspex Wadowice. Jako zadośćuczynienie firma przelała już powstańcom 500 tys. zł.

Rosną ceny miodu

Już niemal 12 zł trzeba zapłacić za 400-g słoik wielokwiatowego miodu pszczelego. To prawie dwa razy tyle, co na początku obecnego tysiąclecia.

Sosy w słoikach sprzedają się cały rok

Sosy mokre w słoikach to produkt na każdą kieszeń, każde podniebienie i dowolny poziom umiejętności kulinarnych. Dlatego powinny się znaleźć w każdym sklepie.

Makarony: najdynamiczniej rozwijająca się kategoria

Bez względu na markę do najchętniej wybieranych rodzajów makaronów należą nitki, świderki, rurki i spaghetti. Producenci są zgodni, że innowacje są potrzebne, choć w praktyce stanowią one raczej urozmaicenie oferty niż jej clue.

Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Coca-Cola odświeża markę Coca-Cola Zero. Po ponad rocznych testach napój w nowej odsłonie w pierwszej kolejności pojawi się w sierpniu br. na rynku amerykańskim.

Hoop w KER za "posługiwanie się podtekstem alkoholowym"

W opinii zespołu KER reklama kształtuje złe nawyki.

Mars: europejska premiera nowej marki

Goodness Knows to marka niskokalorycznych owocowo-zbożowych batonów znana dotąd tylko na amerykańskim rynku.

Odświeżacze na fali wznoszącej

Kategoria odświeżaczy powietrza osiągnęła w 2016 r. wartość 525 mln zł, notując tym samym wzrost o prawie 40 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego. Rozwija się też szybciej niż cały koszyk kategorii domowych - wynika z Panelu Handlu Detalicznego firmy Nielsen.

Bahlsen przestawia produkcję

Producent ciastek firma Bahlsen od 1 lipca w swoim zakładzie w Skawinie produkuje herbatniki według receptury identycznej z niemiecką.