U producenta - asortyment

Rynek kawy: oczami konsumenta

Pytani przez nas producenci coraz częściej definiują wart ok. 5,3 mld zł rynek kawy dokładanie tak, jak robią to konsumenci.

Mrożone z potencjałem

Segment warzyw na patelnię realizuje już 22 proc. sprzedaży na całym rynku mrożonych warzyw i owoców w Polsce.

Kuchenne ewolucje

Minęły czasy, kiedy jednym preparatem sprzątało się niemal cały dom. Dziś do każdej powierzchni jest na sklepowych półkach oddzielny środek i konsumenci coraz częściej z tych możliwości korzystają.

Kruche, ale z potencjałem

Mimo bardzo szerokiej oferty ciastek dostępnych na sklepowych półkach, ich sprzedaż rośnie i nic nie wskazuje na to, aby ten pozytywny trend miał się odwrócić.

Solo i w towarzystwie

Rynek mrożonych warzyw i owoców przekroczył już w Polsce wartość 801 mln zł, przy rocznej sprzedaży rzędu 93 mln kg.

Herbaty. Ekspresowy rynek

Polacy są otwarci na nowości, ale nie na tyle, by zrezygnować z ulubionej czarnej herbaty ekspresowej. To nadal absolutny nr 1.

Syropy do rozcieńczania: czerwień na jesień

Chłodniejsze dni to dobry czas na uzupełnienie półki z syropami owocowymi o rozgrzewające smaki.

W Polsce będzie produkowana whiskey

Destylarnia Wolf Distillery ma ruszyć pod koniec 2018 roku, a pierwsze trunki pojawią się w sprzedaży nie wcześniej niż w 2021 roku.

W chłodne jesienne popołudnia

Zupy z mrożonki to najszybszy przepis na przygotowanie pożywnego rozgrzewającego pierwszego dania. Polacy spożywają ok. 17 tys. ton tych produktów rocznie.

W rozsądnej cenie

Kremy, których cena nie przekracza 8 zł, w 2016 r. zanotowały wzrost sprzedaży o 10 proc., dzięki czemu zajmują już 62 proc. kategorii.

Rynek dżemów kwitnie jesienią

Polacy rocznie wydają na dżemy, powidła, konfitury i marmolady 370-390 mln zł.