U producenta - asortyment

Dyskonty tracą znaczenie dla sprzedaży piwa

Rośnie sprzedaż piwa markowego, spada pod własnymi markami.

Dodatek nie tylko do sałatek

Wiosna to czas zimnych sosów. Zanim w towarzystwie keczupu, musztardy i dressingów nadejdzie sezon grillowo-sałatkowy, dumnie wkroczy na nasze stoły majonez - król wielkanocnego menu - i jego kompan chrzan.

Coraz mocniejsze piwa bezalkoholowe

Słabnie zainteresowanie piwami mocnymi, Polacy coraz częściej sięgają po piwa bezalkoholowe. Spada sprzedaż piw pod własnymi markami.

Coca-Cola Zero Cukru w nowej formule

Wejdzie na rynek w kwietniu.

Innowacje się sprawdzają

Waldemar Kletkiewicz, senior brand manager marki Jan Niezbędny w firmie Sarantis Polska, opowiada o kategorii worków na śmieci i o tym, że jest w niej miejsce na innowacje.

Herbapol-Lublin w nowym kanale sprzedaży

Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapol-Lublin zapowiedział wejście w kanał HoReCa z dedykowanymi mu produktami.

Ponad 1 mld zł wart jest już rynek szamponów

Polacy dbają o włosy i coraz więcej wydają na ich pielęgnację. Coraz częściej wybierają większe i droższe opakowania.

Unilever wprowadza do Polski lody Ben & Jerry’s

Koncern rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę z segmentu lodów super premium. Na początek wprowadza ją do sprzedaży w sklepach niezależnych i kanałach niestandardowych typu HoReCa, convenience czy e-commerce.

Lody zwiększają wartość koszyka

To kategoria, która obok piwa w miesiącach wiosenno-letnich przyciąga do placówek małoformatowych najwięcej klientów - mówi Magdalena Dyrduła, ekspert z Centrum Monitorowania Rynku.

Nie tylko pieprz i sól

Szeroki wybór produktów kulinarnych dostępnych na rynku nie skróci czasu spędzonego w kuchni przed świętami, ale na pewno znacznie usprawni ten proces. Rolą detalisty natomiast jest uwzględnić te najpotrzebniejsze wyroby.

Rynek karmy dla zwierząt może wzrosnąć 2-3-krotnie

Tylko co drugi kot i co trzeci pies mieszkający w Polsce karmiony jest specjalnie dla nich przygotowanymi karmami ze sklepu. Oznacza to, że rynek żywności dla zwierząt ma ogromny potencjał wzrostu.