U producenta

Zawsze w sosie

Keczup i musztarda cieszą się największym uznaniem Polaków jako dodatki do dań z grilla. Jednak konsumenci coraz częściej sięgają po nowe smaki sosów.

Wędliny bez mięsa sprzedają się coraz lepiej

Wegetariańskie pasztety, kotlety i wędliny to kolejny segment żywności "bez", który zdobywa podniebienia i portfele Polaków. Przykładem jest marka VeggieDay, której producentem jest spółka Balcerzak.

Gobarto: planowane przejęcie wpisuje się w naszą strategię

Gobarto zawarło warunkową umowę nabycia 100 proc. udziałów spółki dystrybucyjnej Jama w Wałbrzychu od Marka Piotra Piekaja za 12 mln zł.

Polska zablokowała dodatkowy import cukru na rynek UE

Komisja Europejska planowała zwiększeniu podaży cukru na rynek unijny poprzez umożliwienie dodatkowego importu w roku gospodarczym 2016/2017 po obniżonej stawce celnej. Przeciwny temu był minister rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztof Jurgiel, który napisał list w tej sprawie do komisarza Phila Hogana.

Koniec papierowych zwolnień

Senat nie wprowadził poprawek do przyjętych przez Sejm zmian w prawie, które ułatwiają wystawianie elektronicznych zwolnień lekarskich i od połowy 2018 r. eliminują z obiegu zwolnienia papierowe.

Program 500+ nie wpływa na rezygnację z pracy

Program 500+ w niewielkim stopniu przyczynił się do wzrostu płac i również w niewielkim stopniu przyczynił się do rezygnacji z pracy - wynika z badania koniunktury NBP.

Kwiecień z rekordem

Podobnie jak wiosenna pogoda, wskaźnik nastrojów konsumenckich Consumer Index jest mocno niestabilny - po marcowym spadku w kwietniu wzrósł do najwyższej wartości od 2008 r. osiągając +2,0, co oznacza, że osiągnął rekord 10-lecia.

Dr. Oetker ma za sobą rok ze wzrostem

Producent mrożonej pizzy, deserów w proszku i dodatków kulinarnych zwiększył w 2016 r. sprzedaż do 2,4 mld euro. Głównie dzięki niemieckiemu rynkowi.

Inflacja trzyma poziom

Kwiecień był drugim miesiącem z rzędu, w którym ceny towarów i usług wzrosły w ujęciu rocznym o 2 proc.

Colgate zwiększa zysk, ale sprzedaż rośnie wolno

Producent artykułów do higieny jamy ustnej, pielęgnacji ciała oraz środków czystości zarobił w I kwartale 2017 r. 570 mln dol. To o prawie 7 proc. więcej niż rok temu.

Nowa firma buduje w naszym kraju nową markę

Na polskim rynku pojawiła się marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio hiszpańskiego koncernu AC Marca.