U producenta

Polacy piją coraz więcej droższego wina

W 2016 r. vs 2015 r. kategoria win stołowych urosła o 7,5 proc., a win musujących o 11,3 proc. Rośnie też udział w rynku win stołowych premium, czyli tych, które kosztują powyżej 20 zł: z 24 proc. w 2008 r. do 38 proc. w 2016 r. oraz win musujących premium odpowiednio z: 4 do 21 proc.

"Nestlé needs YOUth" najlepszym programem odpowiedzialności biznesu

W międzynarodowym konkursie "European HR Excellence Award" inicjatywę uznano za program najbardziej zorientowany na przyszłość w zakresie zarządzania personelem w Europie.

Rekordowe przychody Mlekovity

W 2016 r. po raz pierwszy w historii przychody Grupy Mlekovita przekroczyły 4 mld zł. Rekordowa była też kwota inwestycji firmy, która wyniosła 170 mln zł.

Dyskonty tracą znaczenie dla sprzedaży piwa

Rośnie sprzedaż piwa markowego, spada pod własnymi markami.

Trend spadkowy na rynku mydeł w kostce

Jak wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w okresie od lutego 2016 do stycznia 2017, mydła w kostce kupiło przynajmniej raz w roku niemal 58 proc. nabywców.

Maspex wybrał agencję do obsługi swoich marek

Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Do portfolio agencji trafiła też marka Kotlin.

Hochland nowym członkiem Polskiej Izby Mleka

Czołowy producent serów topionych i twarogowych na polskim rynku, jeden z największych w Europie, zasilił szeregi członków Polskiej Izby Mleka.

Spada konsumpcja cydru

- Konsumpcja cydru w 2016 r. spadła i rynek dzisiaj osiągnął wartość ok. 100 mln zł rocznie, co oznacza ok. 15 mln l cydru. Strategia Ambry przewiduje skorygowany scenariusz oparty na stabilnym rynku - mówi Robert Walewski, brand manager marki Cydr Lubelski w firmie Ambra.

ZT Kruszwica: wysokie ceny surowców i niskie produktów końcowych

Producent Oleju Kujawskiego i Oliwiera oraz margaryny Smakowita - Zakłady Tłuszczowe Kruszwica - osiągnął w 2016 r. 2,39 mld zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Ten lekki wzrost udało się osiągnąć mimo trudnej sytuacji na rynku.

Szymon Majewski ambasadorem marki Actimel

Dziennikarz, satyryk, prezenter radiowy i telewizyjny Szymon Majewski został twarzą jogurtów Actimel produkowanych przez Danone.

ZM Henryk Kania ze znakomitymi wynikami

W 2016 r. Zakłady Mięsne Kania wypracowały 1,28 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 25 proc. w porównaniu do roku 2015.