Wyniki wyszukiwania dla tagu - zubr
ilość wyników: 40

Wznoszenie Żubra owocuje

Kompania Piwowarska rusza z jesienną odsłoną kampanii marki.

Żubr: nowy spot i letnia aktywacja

"Jak skoczyć, to na Żubra".

W Kompanii Piwowarskiej bez rewolucji po przejęciu

Po przejęciu przez Asahi ten największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię zarówno wobec portfela marek, jak i wydatków na reklamę.

Prosto z lodówki

W sezonie wiosenno-letnim realizowane jest nawet 60 proc. rocznej sprzedaży piwa. W tym okresie pojawia się więc najwięcej nowości, zwłaszcza w segmencie piwnych specjalności, i kampanii reklamowych. Nie można jednak pominąć topowych produktów, jak lagery, które wciąż stanowią trzon oferty.

Dwa Szybkie Żubry wracają

Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło "2 Żubry 2017", będzie mógł je wymienić na dwie piwne nagrody.

Kompania Piwowarska: rynek jest trudny, ale dobrze sobie na nim radzimy

Lider rynku piwa zamierza nadal silnie wspierać sprzedaż swoich czołowych marek, do których należą m.in. Tyskie, Lech czy Żubr.

Biedronka zwiększa wartość

W najnowszym rankingu wartości polskich marek, przygotowanym przez "Rzeczpospolitą" drugie miejsce ponownie zajęła Biedronka. W odróżnieniu jednak od lidera zestawienia Orlenu oraz trzeciego na podium PKO Banku Polskiego, wartość marki sieci sklepów zwiększyła się w porównaniu do ubiegłego roku.

Kompania Piwowarska trafi w ręce Japończyków

Japońska grupa Asahi Group Holdings kupi od AB InBev środkowoeuropejski biznes piwowarski, należący wcześniej do SABMillera, właściciela Kompanii Piwowarskiej. Japończycy przejmą m.in. polskie marki piwa, takie jak Lech, Tyskie czy Żubr.

Największe marki: kampanie i promocje

Big-Active, Kubuś, Vibovit, Żubr.

Kompania Piwowarska wprowadzi Tyskie Niepasteryzowane

To dopiero drugie piwo niepasteryzowane w ofercie lidera rynku. Nowość będzie wsparta kampanią.