Wyniki wyszukiwania dla tagu - wasa
ilość wyników: 7

To nie bułka z masłem

W Polsce spożycie tradycyjnego, zwłaszcza białego pieczywa, maleje od lat. Konsumenci coraz chętniej sięgają po pieczywo razowe i jego substytut, zwłaszcza chleb chrupki z dodatkiem razowej mąki oraz ziaren.

Największe marki: kampanie i promocje

Kubuś, Kurczak Kukurydziany Drosed, Lajkonik, Pawełek, Perfecta, Prince Polo, Stock, Wasa, Yoskine.

Barilla Poland: trend prozdrowotny wzmacnia rynek pieczywa chrupkiego

- Cały rynek pieczywa chrupkiego w 2015 r. osiągnął wartość 82,1 mln zł - informuje Marta Martys z działu marketingu Barilla Poland.

Wygrali najlepsi

Publikujemy wyniki 14. edycji konkursu, w którym najlepiej sprzedające się produkty wybrali detaliści.

Barilla Poland: są grupy produktów, które opierają się spadkom sprzedaży

Wartość sprzedaży pieczywa chrupkiego w ujęciu bez dyskontów wyniosła w ubiegłym roku 230 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu do roku poprzedniego o 7 proc. - poinformowała Marta Martys z działu marketingu firmy Barilla Poland, powołując się na dane Nielsena.

Barilla: Spada sprzedaż suchego pieczywa

Producent zapowiada poszerzenie oferty o produkty zbliżone do segmentu przekąsek.

Marcin Strzelecki na czele Barilla Poland

Z firmą rozstał się jego poprzednik Piotr Wronka.