Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 176

Lodowa familiada

Sprzedaż lodów zależy nawet od krótkotrwałych wahań temperatury za oknem, jednak te w większych opakowaniach są dużo bardziej odporne na kaprysy polskiego lata.

Słaby start sezonu

Zimny kwiecień i pierwsza połowa maja nie sprzyjały wolumenowi sprzedaży takich kategorii, jak piwo, woda czy lody impulsowe. Czy producentom uda się odrobić straty?

Kropka nad "i"

Świeże warzywa, delikatne sosy i sery śródziemnomorskie czy oliwa z oliwek stanowią swoistą kropkę nad "i" w grillowym menu.

Zawsze w sosie

Keczup i musztarda cieszą się największym uznaniem Polaków jako dodatki do dań z grilla. Jednak konsumenci coraz częściej sięgają po nowe smaki sosów.

Smak z saszetki

W sezonie grillowym popularność produktów całorocznych nie spada, rośnie natomiast sprzedaż dodatków z grillem w nazwie, a także mieszanek do mięs oraz marynat.

Unilever bez margaryn urósłby mocniej

Brytyjsko-holenderski koncern, który na początku kwietnia 2017 r. zapowiedział rozstanie z kategorią produktów do smarowania, zwiększył sprzedaż organiczną w I kw. tego roku o 2,9 proc. Gdyby w tym czasie już nie miał w swoim portfolio margaryn, wzrost wyniósłby 3,4 proc.

Właściciel Kamisu chce kupić marki od Reckitta Benckisera

Amerykański McCormick, do którego w Polsce należą marki Kamis i Galeo, przymierza się do przejęcia spożywczych marek firmy Reckitt Benckiser. Ta ostatnia zamierza pozyskać w ten sposób choć część środków na zakup producenta odżywek dla matek i dzieci Mead Johnson.

Unilever chce pozbyć się margaryn

Zakończył się przegląd struktury biznesowej Unilevera. Koncern pozbędzie się margaryn, natomiast scali działy żywność i orzeźwienie. Marża operacyjna ma wzrosnąć do końca dekady do 20 proc.

Nowa Rama daje się posmakować

W kwietniu Ramę, markę z portfolio Unilevera, będzie można spróbować w ramach degustacji w dwóch sieciach sklepów na terenie całej Polski.

Pernod Ricard podnosi ceny

Firma do której należą m.in. wódki Absolut czy koniak Martell, podnosi ceny na swoje produkty w Wielkiej Brytanii, aby zrównoważyć deprecjację funta po tym, jak formalnie ruszył Brexit.