Wyniki wyszukiwania dla tagu - twix
ilość wyników: 9

Raj dla łasuchów

Słodycze są najczęściej kupowaną przegryzką "w drodze". Wśród nich królują zaś batony, po które sięga co trzeci konsument. Co piąty daje się skusić waflom w czekoladzie.

Tesco poszerza ofertę słodyczy

Sieć wprowadziła ponad 60 różnych zestawów słodyczy takich marek jak: Milka, Nestle, Lindt, zupełnie nowych produktów marki własnej Tesco oraz słodkości marki Tesco Finest.

Okazjonalnie i z sercem

Po wzmożonych grudniowych wydatkach Polaków, takie dni jak Dzień Babci i Dziadka w styczniu czy walentynki w lutym, mogą znacznie ożywić sprzedaż sklepu.

Na deser i podarunek

Specjalne opakowania tabliczek i pralin, a także czekoladowe figurki świąteczne to coroczne hity półki z wyrobami czekoladowymi. Im więcej gwiazdkowych motywów, tym lepiej. Dla dzieci i dla dorosłych. Na stół po świątecznym obiedzie i podarek dla bliskiej osoby.

Z orzechami i bez

W ostatnim czasie kategoria wafli impulsowych rozwija się zdecydowanie bardziej dynamicznie niż batonów czekoladowych.

Bardzo niezwykła czekolada

M&M’s powstały w 1941 r. i - jak podkreśla ich producent Mars Polska - nie mają nic wspólnego z cukierkami. Jest to czekoladowa przekąska w cukrowej skorupce i tak w tym roku M&M’s będą komunikowane.

Metro Cash & Carry śledzi Marsa

Wykorzystując technologię RFID, sieć w Niemczech zamierza śledzić opakowania wtórne niektórych produktów z portfolio firmy Mars.

Osłoda na słotę

Stojąc w kolejce do kasy w chłodny, deszczowy dzień, konsument sięgnie po coś słodkiego. Pod warunkiem że będzie miał "to coś" pod ręką.

Mars Polska: nowy hit sprzedażowy

Magdalena Łazicka, category manager chocolate w Mars Polska, informuje, że produkty czekoladowe "do dzielenia się" to najdynamiczniej rosnąca kategoria na całym rynku wyrobów czekoladowych.