Wyniki wyszukiwania dla tagu - sarantis-polska
ilość wyników: 20

"Lato pachnie Kolastyną"

Kluczowa faza zintegrowanej kampanii Kolastyny (Sarantis Polska) dla produktów z kategorii pielęgnacji słonecznej ma na celu promowanie produktów do opalania i prezentację całego portfolio produktów.

Jednorazowe na piknik

Pierwsi amatorzy grillowania kupują akcesoria do przyrządzania dań z rusztu już na początku kwietnia, ale największe nasilenie zakupów przypada na długi majowy weekend.

Innowacje się sprawdzają

Waldemar Kletkiewicz, senior brand manager marki Jan Niezbędny w firmie Sarantis Polska, opowiada o kategorii worków na śmieci i o tym, że jest w niej miejsce na innowacje.

Jan Niezbędny zyskał brand hero

Sarantis Polska, producent marki Jan Niezbędny - lidera w kategorii produktów gospodarstwa domowego, wprowadza tzw. brand hero. Poszczególne kategorie produktów reprezentuje ta sama postać, za każdym razem w nowej odsłonie, z innym atrybutami.

Stand piknikowy

Gdy porównujemy akcesoria papierowe i plastikowe, zdecydowanie wygrywają te drugie. Konsumenci zwykle sięgają po opakowania zawierające 12 sztuk produktów.

Sarantis Polska. Jan Niezbędny

Więcej niż rękawiczki.

Sarantis Polska. Mop Jan Niezbędny

Z wymiennymi ściereczkami.

Rękawy, folie, torebki

Nawet w sklepie nastawionym wyłącznie na produkty spożywcze można nieco zintensyfikować sprzedaż, umieszczając w nim stand z artykułami do pieczenia i przechowywania żywności. Są to produkty pierwszej potrzeby.

Sarantis Polska. Pojemniki Jan Niezbędny

Do gotowania, pieczenia, przechowywania i zamrażania żywności.

Sarantis Polska. Pojemniki Jan Niezbędny

Na żywność.