Wyniki wyszukiwania dla tagu - saga
ilość wyników: 8

Nowocześnie w filiżance

Herbata, także z racji uwarunkowań klimatycznych, jest w Polsce produktem pierwszej potrzeby. Niemal każdy pije herbatę czarną, coraz więcej osób sięga jednak po inne gatunki i warto ten trend odzwierciedlić na sklepowej półce.

Spada sprzedaż herbaty w Polsce

W 2015 r. wartość rynku herbaty w naszym kraju wyniesie 2,063 mld zł - powiedziała Handlowi Extra Marta Zawistowska, brand manager Tata Global Beverages Polska powołując się na prognozę Euromonitor International.

Dla rodzin i koneserów

Polska jest na czwartym miejscu pod względem spożycia herbaty na świecie. Wyprzedzają nas tylko Irlandia, Rosja i Wielka Brytania.

Unilever gotowy do sezonu herbacianego

Producent od września wprowadza na rynek nową, złożoną z 15 herbat, serię premium.

Ekspresowa i z półki ekonomicznej

Konsumenci wciąż najwięcej piją tradycyjnej czarnej herbaty ekspresowej, ekonomicznej zarówno pod względem ceny, jak i wielkości opakowania.

Teekanne stawia na zielone

Teekanne Polska wprowadziło na rynek zielone herbaty o smakach żurawiny i maliny. To odpowiedź na rynkowy trend - zimą konsumenci sięgają szczególnie chętnie po produkty o prozdrowotnym charakterze.

Unilever odświeży markę Lipton

Jesienią będzie miało miejsce kompleksowe odświeżenie marki Lipton Yellow Label Tea - poinformowała Handel Extra Anna Kubicka, brand manager z Unilevera.

[PROMOCJA] Papier do gotowania i pieczenia Saga

Innowacyjne gotowanie z papierem.