Wyniki wyszukiwania dla tagu - red-bull
ilość wyników: 15

Z energią przez cały dzień

Wartość polskiego rynku napojów energetycznych przekroczyła w 2016 r. 1,2 mld zł. Oznacza to, że w ciągu minionych 10 lat rynek ten wzrósł prawie dwukrotnie.

Red Bull z rekordowym zyskiem

Rok 2015 był dla tego producenta napojów energetycznych wyjątkowo udany. Zysk netto osiągnął rekordowy poziom, wzrosły przychody i zysk operacyjny.

Szymon Michalik marketing managerem Red Bulla

Stanowisko obejmie 1 kwietnia. Szymon Michalik zastąpi w Red Bullu Michała Gocłowskiego, który pełnił funkcję marketing managera przez ostatnich pięć lat.

Red Bull w smakowej limitowanej edycji

Tego lata na rynku ma pojawić się w sklepach smakowy wariant Red Bulla - Red Bull Summer Edition.

Podcięte skrzydła Red Bulla

Austriacki producent o tej samej nazwie, co stworzony przez niego napój energetyczny, wypłaci łącznie 13 mln dol. odszkodowania za wprowadzanie klientów w błąd komunikacją i hasłem reklamowym "Red bull doda Ci skrzydeł".

Energetyki z potencjałem

Klienci coraz chętniej sięgają po nowe kategorie smakowe, a także produkty bez cukru. Dostępne są również większe formaty opakowań.

Red Bull: większe opakowania i zero cukru

Konsumenci coraz chętniej kupują energetyki w puszkach o większej objętości. Dynamicznie rośnie też kategoria napojów bezcukrowych.

Red Bull wciąż rynkowym liderem

Red Bull pozostaje rynkowym liderem w segmencie markowych napojów energetycznych.

Black Energy Drink goni Red Bulla

Największy udział w rynku energetyków pod względem wartości sprzedaży ma Red Bull, ale - jak zapewnia FoodCare - ten dystans się zmniejsza.

CEDC w Polsce ma nowego szefa

Prezesem Central European Distribution Corporation (CEDC) został Monzer Elabrashy.