Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsico
ilość wyników: 78

PepsiCo jeszcze chce zwiększyć produkcję chipsów

Firma PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim.

PepsiCo zyskuje na zdrowszych przekąskach

Podwyżka cen produktów w Ameryce Północnej i większy nacisk na zdrowsze od tradycyjnych przekąski przełożyły się na dobre wyniki producenta pepsi w II kwartale 2017 r.

Kofola najlepiej dba o równowagę na rynku

Tym razem pod lupę Polskiej Izby Handlu trafił sektor napojów gazowanych, zdominowany przez dwa amerykańskie koncerny - Coca Colę i PepsiCo. Oba giganty wspólnie mają prawie 2/3 udziału w naszym rynku, ale zwycięzcą rankingu okazała się czeska Kofola.

Mirinda. "Smakuj życie z Agą Grzelak"

Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których influencerka Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży, podczas których pije Mirindę.

Filip Chajzer ambasadorem akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

Rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci w formie zabawy zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania zachęca w tym roku znany prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

Miliardy do chrupania

Rynek słonych przekąsek wart jest ponad 2 mld zł. Wzbogaca się też o nowe segmenty.

Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera

Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków - w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim - czeka na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo.

PepsiCo rośnie na ulepszonych recepturach

Amerykański producent napojów i przekąsek zaskoczył rynek lepszymi od oczekiwań wynikami sprzedaży i zysku w I kw. 2017 r. Skorzystał na rosnącym zapotrzebowaniu na napoje i przekąski o mniejszej zawartości cukru i tłuszczu.

PepsiCo oferuje zwycięskiej firmie 100 tys. euro na dalszy rozwój

PepsiCo rusza z nowatorskim programem skierowanym do europejskich przedsiębiorców, który ma na celu zidentyfikowanie 8 przełomowych marek specjalizujących się w odżywianiu. Program nosi nazwę - Nutrition Greenhouse.

POS orężem na sklepowym polu bitwy

Przestrzeń sklepu to obecnie miejsce spotkań tysiąca produktów z konsumentem. To też swoiste pole bitwy o uwagę kupujących. Zdaniem ekspertów z Pink Pepper Media tylko niestandardowa kampania z wykorzystaniem materiałów POS gwarantuje sukces sprzedażowy marki.