Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsico
ilość wyników: 81

PepsiCo podsumowuje działania CSR za 2016 rok

Producent Pepsi i chipsów Lay's ogranicza zawartość cukru, soli i tłuszczów nasyconych w swoich produktach. Stara się również działać na rzecz środowiska naturalnego i lokalnych społeczności.

PepsiCo przesadziło z reklamą i niskokalorycznymi produktami

Wyniki sprzedaży napojowego giganta, zwłaszcza w Ameryce Północnej, za III kwartał, rozczarowały. Jednak globalny zysk przekroczył oczekiwania analityków.

Nestlé wciąż największym dostawcą FMCG na świecie

Aż 19 amerykańskich firm znalazło się w zestawieniu największych producentów dóbr FMCG na świecie. Wyprzedza ich jednak szwajcarskie Nestlé.

PepsiCo jeszcze chce zwiększyć produkcję chipsów

Firma PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim.

PepsiCo zyskuje na zdrowszych przekąskach

Podwyżka cen produktów w Ameryce Północnej i większy nacisk na zdrowsze od tradycyjnych przekąski przełożyły się na dobre wyniki producenta pepsi w II kwartale 2017 r.

Kofola najlepiej dba o równowagę na rynku

Tym razem pod lupę Polskiej Izby Handlu trafił sektor napojów gazowanych, zdominowany przez dwa amerykańskie koncerny - Coca Colę i PepsiCo. Oba giganty wspólnie mają prawie 2/3 udziału w naszym rynku, ale zwycięzcą rankingu okazała się czeska Kofola.

Mirinda. "Smakuj życie z Agą Grzelak"

Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których influencerka Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży, podczas których pije Mirindę.

Filip Chajzer ambasadorem akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

Rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci w formie zabawy zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania zachęca w tym roku znany prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

Miliardy do chrupania

Rynek słonych przekąsek wart jest ponad 2 mld zł. Wzbogaca się też o nowe segmenty.

Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera

Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków - w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim - czeka na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo.