Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsico
ilość wyników: 74

Filip Chajzer ambasadorem akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

Rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci w formie zabawy zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania zachęca w tym roku znany prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

Miliardy do chrupania

Rynek słonych przekąsek wart jest ponad 2 mld zł. Wzbogaca się też o nowe segmenty.

Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera

Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków - w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim - czeka na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo.

PepsiCo rośnie na ulepszonych recepturach

Amerykański producent napojów i przekąsek zaskoczył rynek lepszymi od oczekiwań wynikami sprzedaży i zysku w I kw. 2017 r. Skorzystał na rosnącym zapotrzebowaniu na napoje i przekąski o mniejszej zawartości cukru i tłuszczu.

PepsiCo oferuje zwycięskiej firmie 100 tys. euro na dalszy rozwój

PepsiCo rusza z nowatorskim programem skierowanym do europejskich przedsiębiorców, który ma na celu zidentyfikowanie 8 przełomowych marek specjalizujących się w odżywianiu. Program nosi nazwę - Nutrition Greenhouse.

POS orężem na sklepowym polu bitwy

Przestrzeń sklepu to obecnie miejsce spotkań tysiąca produktów z konsumentem. To też swoiste pole bitwy o uwagę kupujących. Zdaniem ekspertów z Pink Pepper Media tylko niestandardowa kampania z wykorzystaniem materiałów POS gwarantuje sukces sprzedażowy marki.

Lay's i Pepsi: Kibice wygrywają pierwsi

13 marca rusza wspólna promocja konsumencka dwóch marek z portfolio PepsiCo: Pepsi i Lay’s, pod hasłem "Kibice wygrywają pierwsi".

Przekąski Star od PepsiCo z nowym wizerunkiem

Już wiosną ruszy kampania digitalowa dla produktów Star, której celem jest repozycjonowanie marki w kategorii słonych przekąsek.

Zima jest chwilą. Chwytaj ją.

Pod takim hasłem 30 grudnia 2016 r. ruszyła kampania Pepsi, która potrwa do 6 marca br.

Z perspektywą wzrostu

Sprzedaż napojów gazowanych do końca dekady powinna rosnąć także wartościowo.