Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsi
ilość wyników: 44

Sfinks przedłuża umowę na dostawy Pepsi

Sfinks podpisał nową umowę centralną z Frito Lay na dostawy napojów bezalkoholowych. Wartość umowy to 21,3 mln zł.

PepsiCo podsumowuje działania CSR za 2016 rok

Producent Pepsi i chipsów Lay's ogranicza zawartość cukru, soli i tłuszczów nasyconych w swoich produktach. Stara się również działać na rzecz środowiska naturalnego i lokalnych społeczności.

PepsiCo przesadziło z reklamą i niskokalorycznymi produktami

Wyniki sprzedaży napojowego giganta, zwłaszcza w Ameryce Północnej, za III kwartał, rozczarowały. Jednak globalny zysk przekroczył oczekiwania analityków.

PepsiCo zyskuje na zdrowszych przekąskach

Podwyżka cen produktów w Ameryce Północnej i większy nacisk na zdrowsze od tradycyjnych przekąski przełożyły się na dobre wyniki producenta pepsi w II kwartale 2017 r.

Filip Chajzer ambasadorem akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

Rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci w formie zabawy zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania zachęca w tym roku znany prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

Rekordowa promocja w salonikach Kolportera

Prawie 11 tys. osób skorzystało z trwającego w salonikach i salonach prasowych Kolportera programu konsumenckiego, w którym za zakup trzech napojów z koncernu PepsiCo każdy klient otrzymuje bilety do jednego z trzech JuraParków. Promocja trwa do 30 czerwca.

Amazon, Walmart, Ikea i Aldi wśród stu największych marek świata

W nowym rankingu BrandZ znalazło się kilka marek handlowych i producenckich z branży FMCG. Najwyżej uplasował się Amazon - na 4. miejscu, zaraz za trzema markami z branży IT.

Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera

Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków - w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim - czeka na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo.

PepsiCo rośnie na ulepszonych recepturach

Amerykański producent napojów i przekąsek zaskoczył rynek lepszymi od oczekiwań wynikami sprzedaży i zysku w I kw. 2017 r. Skorzystał na rosnącym zapotrzebowaniu na napoje i przekąski o mniejszej zawartości cukru i tłuszczu.

Lay's i Pepsi: Kibice wygrywają pierwsi

13 marca rusza wspólna promocja konsumencka dwóch marek z portfolio PepsiCo: Pepsi i Lay’s, pod hasłem "Kibice wygrywają pierwsi".