Wyniki wyszukiwania dla tagu - pampers
ilość wyników: 16

Amazon, Walmart, Ikea i Aldi wśród stu największych marek świata

W nowym rankingu BrandZ znalazło się kilka marek handlowych i producenckich z branży FMCG. Najwyżej uplasował się Amazon - na 4. miejscu, zaraz za trzema markami z branży IT.

Procter & Gamble z Carrefourem w akcji dla ubogich rodzin

Procter & Gamble i Carrefour rozpoczynają akcję na rzecz PCK z przeznaczeniem na pomoc dla ubogich rodzin.

Dzieci mają głos

Rynek produktów dla najmłodszych ma swoje 5 minut. Sprzyja mu zarówno uruchomienie programu 500+, jak i rosnąca wiedza rodziców o jakości artykułów wybieranych dla ich pociech. Nic więc dziwnego, że kategoria pieluszek jednorazowych stała się łakomym kąskiem także dla sieci handlowych.

P&G bez odpadów

Do 2020 r. wszystkie fabryki Procter & Gamble wyeliminują powstawanie odpadów produkcyjnych wysyłanych na wysypiska. Polskie fabryki koncernu wdrożyły już program "Zero odpadów".

Procter & Gamble i Tesco wspierają młodych sportowców

Firmy rozpoczęły wspólną akcję na rzecz programu Polskie Nadzieje Olimpijskie.

Po 25 latach Marek Kapuściński odchodzi z P&G

Marek Kapuściński, dyrektor generalny i wiceprezydent P&G na Europę Środkową, po 25 latach odchodzi. Swoją funkcję będzie pełnić do końca września br.

Procter & Gamble pozbywa się części kosmetycznej

Producent m.in. marki Shamtu chce sprzedać niektóre marki kosmetyków do pielęgnacji włosów firmie Henkel.

Z serca dla dzieci

Z końcem września zakończyła się ogólnopolska akcja sieci Kaufland, firmy Procter & Gamble i Polskiego Czerwonego Krzyża.

Kaufland, Procter & Gamble i Polski Czerwony Krzyż we wspólnej akcji dla dzieci

20 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska akcja "Z serca dla dzieci", której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin.

Procter&Gamble wspiera łódzki szpital

Producent m.in. pieluszek Pampers rozpoczął nowy projekt, w ramach którego wyremontował salę oraz stworzył specjalny pokój dla mam w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki na Oddziale Chirurgii i Urologii Dziecięcej w Łodzi. Projekt wspiera również Fundacja Polsat.