Wyniki wyszukiwania dla tagu - nestle
ilość wyników: 123

Kobiety stawiają na płatki fit, dzieci na ciekawe opakowania

Kategoria musli jest czterokrotnie mniejsza niż płatków śniadaniowych, ale ma lojalnych odbiorców. Dorośli sięgają po tradycyjne płatki kukurydziane, a dzieci po płatki z dodatkami w przyciągających uwagę opakowaniach.

Wystartowała kampania marki Purina Adventuros

W ramach akcji emitowany jest 20 sekundowy spot reklamowy. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Powstaje nowa fabryka batoników Kit Kat

Egzotyczne smaki, takie jak wasabi, zielona herbata czy sake to warianty batoników Kit Kat oferowane w Japonii. Specjalnie dla nich Nestlé zbudowało nową fabrykę.

Nestlé zarabia, ale przychody poniżej oczekiwań

W pierwszym półroczu największy dostawca dóbr FMCG na świecie, szwajcarski koncern Nestlé miał 43 mld franków szwajcarskich przychodów ze sprzedaży. To o 0,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Ferrero kupi biznes od Nestlé?

Włoski producent Nutelli jest zainteresowany przejęciem działu słodyczy konfekcjonowanych od amerykańskiej odnogi Nestlé - donoszą włoskie i niemieckie media.

Program "Nestlé porusza Polskę" zakończony

30 czerwca zakończyło się internetowe głosowanie, w którym gminy walczyły o budowę siłowni plenerowych. W Szczytnej, Pruszczu, Bytomsku oraz 13 innych lokalizacjach powstaną siłownie ufundowane przez Nestlé.

Siódma edycja programu "Żyj smacznie i zdrowo" marki Winiary zakończona

Ponad 3 tys. szkół, niemal 175 tys. uczniów i ponad 3 tys. nauczycieli - to wynik tegorocznej edycji programu edukacyjnego "Żyj smacznie i zdrowo" marki Winiary. Od 2010 r. wzięło w nim udział już 80 proc. szkół gimnazjalnych.

Program edukacyjny "Żyj smacznie i zdrowo" dobiegł końca

Grupa Fit Chef z Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Małomicach jako jedna z 5 placówek z całej Polski zdobyła główną nagrodę w organizowanym przez markę Winiary programie.

7 edycja programu edukacyjnego marki Winiary ,,Żyj smacznie i zdrowo" dobiegła końca

Dzięki tegorocznej odsłonie kampanii 174.252 gimnazjalistów z 3.040 szkół z całej Polski poznało tajniki zdrowego żywienia. W ramach konkursu nadesłano prawie 300 prac, z których wyłoniono 25 laureatów.

Frosta kupuje włoskie marki Nestlé

Niemiecki producent mrożonych ryb, dań gotowych i warzyw sfinalizował rozmy z Nestlé na temat zakupu trzech marek mrożonej żywności.