Wyniki wyszukiwania dla tagu - nestea
ilość wyników: 19

Nestlé i Coca-Cola kończą współpracę

Szwajcarski koncern Nestlé ogłosił decyzję o zakończeniu współpracy z Coca-Colą na produkcję i dystrybucję na niektórych rynkach gotowych napojów, zwłaszcza herbaty mrożonej Nestea. Joint venture obu producentów ma przestać istnieć z końcem 2017 r.

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu w Coca-Cola Poland Services

Będzie odpowiedzialny za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Rynek zielonej mrożonej herbaty rozwija się w tempie dwucyfrowym

Rynek herbaty mrożonej w Polsce rozwija się. Konsumenci zakupili jej o ponad 8 proc. więcej w stosunku do roku ubiegłego - poinformowała Wioletta Bartosiewicz, brand manager marki Nestea w Coca-Cola Poland Services.

[PROMOCJA] Coca-Cola Poland Services

Nowy spot Nestea inauguruje wielomiesięczną kampanię "Weź łyk wolności".

Coca-Cola Poland Services: dyskonty katalizatorem rynku herbaty mrożonej

Wioletta Bartoszewicz, brand manager Nestea w Coca-Cola Poland Services, informuje, że w 2014 r. Polacy wypili 157 mln litrów herbaty mrożonej za ponad 482 mln zł. Zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym kategoria zanotowała niewielkie spadki sprzedaży w porównaniu do roku 2013.

Coca-Cola Poland Services. Nestea zimowa śliwka

Na chłodniejsze dni.

Największe marki: kampanie i konkursy

Radler, Nestea, Heineken, Durex, Dorato i 3 Cytryny.

Coca-Cola Poland Services. Nestea

W limitowanej edycji.

Coca-Cola: to absolutna nowość w Polsce i na świecie

W kategorii herbat mrożonych producent wprowadził nieznane do tej pory połączenie smaków - wiśni i ekstraktu herbaty. Nestea Słoneczna Wiśnia powstała specjalnie na sezon wiosenno-letni.

Coca-Cola wdrożyła inwestycje warte 170 mln zł

Coca-Cola HBC Polska otworzyła w swoim zakładzie produkcyjnym w Radzyminie w pełni zautomatyzowany magazyn. Tym samym zakończony został 3-letni program inwestycyjny, zwiększający wydajność i potencjał produkcyjny firmy.