Wyniki wyszukiwania dla tagu - nescafe
ilość wyników: 17

Nestlé przejmuje większość udziałów w Blue Bottle Coffee

Wraz z przejęciem Blue Bottle Coffee, koncern wchodzi w szybko rozwijający się segment kawiarni super premium z uznaną marką dla kawowych smakoszy.

Włącz się do grania z Nescafe

Pod takim hasłem wystartowała loteria marki Nescafe Classic 3 in 1 z portfolio Nestlé Polska.

Największe marki: kampanie i promocje

Arla Foods, Gatta, Nescafé, Perfecta, Tyskie Niepasteryzowane, Yoskine, Żywiec.

Nestlé rośnie wolniej niż planowało

Szwajcarska firma Nestlé zwiększyła w I półroczu 2016 r. przychody ze sprzedaży o 3,5 proc. Tymczasem celem koncernu jest wzrost o 5-6 proc. rok do roku.

Największe marki: kampanie i promocje

BelVita, Bakoma, Familijne, Leon, Miśki Akuku!, Monster Munch, Nescafé Sensazione Créme, Perfecta Skin Drink, Teekanne, Żywiec, Żywiec Zdrój,

Nestlé Polska. Nescafé 3in1

W nowych smakach.

Kawa, czyli neska

Niedawno Nestlé policzyło, że na całym świecie co sekundę wypijanych jest aż 5,5 tys. filiżanek kawy Nescafé. Marka, której spolszczona nazwa nad Wisłą stała się synonimem kawy rozpuszczalnej, ma długą i ciekawą historię.

Nestlé nakarmi i napoi kosmonautów

Producent zapewni żywność dla pilotów udających się w pierwszą w historii podróż dookoła świata samolotem zasilanym energią słoneczną. Nestlé jest jednym z partnerów projektu Solar Impulse.

Marka Nescafé z nowym logo i komunikacją

Nestlé zmieniło design wszystkich opakowań kaw w portfolio marki Nescafé. Dodatkowo najpopularniejsze kawy Nescafé - Classic i Sensazione Créme - pojawiły się w większym formacie - opakowaniu 300 g.

Awans w GfK

Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca instytutu GfK Polonia, objęła stanowisko sub regional manager Eastern Europe w Grupie GfK.