Wyniki wyszukiwania dla tagu - naleczowianka
ilość wyników: 11

Nałęczowianka dodaje gazu pasjom

5 czerwca Nestlé Waters ruszyło z promocją wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki.

Największe marki: kampanie i promocje

Chivas Regal, Fortuna, Gosia, Graal, Hochland, Hortex, Lubella, Milka, Nałęczowianka.

Nie tylko w sezonie

Wartość rynku wód butelkowanych systematycznie rośnie, gdyż konsumenci coraz częściej sięgają po naturalne wody źródlane, stołowe i mineralne.

Największe marki: kampanie i promocje

Hochland Na Gorąco, Kinga Pienińska, Kubuś Waterrr, Nałęczowianka, Tymbark, Żywiec.

Wyróżnić się na półce

Kategoria wody, ale z uwzględnieniem tzw. wód smakowych, jest pod względem wolumenu największą kategorią spożywczą w Polsce - nie tylko w sezonie letnim, ale również w ujęciu całorocznym.

Dla ochłody i zdrowia

Głównymi czynnikami wpływającymi na wielkość spożycia wody niezmiennie pozostają pogoda i temperatura. Od niedawna jednak również - dyskonty.

Nestle Waters Polska. Nałęczowianka

W limitowanej edycji.

Wiosenny wysyp kampanii i akcji promocyjnych

Najwięksi producenci branży FMCG prezentują i promują swoje flagowe marki.

Wodne impulsy

Nic tak nie gasi pragnienia jak chłodna woda - dlatego podczas upałów pokryta szronem półlitrowa butelka staje się produktem impulsowym.

Rynek wody ma wciąż duży potencjał wzrostu

Producenci wody prognozują, że dynamika roczna wróci do średniego poziomu ok. 5 proc.