Wyniki wyszukiwania dla tagu - mirinda
ilość wyników: 13

Rekordowa promocja w salonikach Kolportera

Prawie 11 tys. osób skorzystało z trwającego w salonikach i salonach prasowych Kolportera programu konsumenckiego, w którym za zakup trzech napojów z koncernu PepsiCo każdy klient otrzymuje bilety do jednego z trzech JuraParków. Promocja trwa do 30 czerwca.

Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera

Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków - w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim - czeka na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo.

PepsiCo rośnie na ulepszonych recepturach

Amerykański producent napojów i przekąsek zaskoczył rynek lepszymi od oczekiwań wynikami sprzedaży i zysku w I kw. 2017 r. Skorzystał na rosnącym zapotrzebowaniu na napoje i przekąski o mniejszej zawartości cukru i tłuszczu.

Przekąski Star od PepsiCo z nowym wizerunkiem

Już wiosną ruszy kampania digitalowa dla produktów Star, której celem jest repozycjonowanie marki w kategorii słonych przekąsek.

Zima jest chwilą. Chwytaj ją.

Pod takim hasłem 30 grudnia 2016 r. ruszyła kampania Pepsi, która potrwa do 6 marca br.

Z perspektywą wzrostu

Sprzedaż napojów gazowanych do końca dekady powinna rosnąć także wartościowo.

Największe marki: kampanie i promocje

Actimel, Akbar, E.Wedel Karmellove, Koral, Kubuś, Pepsi, Proste Historie, Sertop, Zagrodowy.

Pepsi z mniejszą liczbą kalorii

Do 2025 r. producent Pesi-Coli i Mirindy - koncern PepsiCo - zobowiązał się obniżyć liczbę kilokalorii z cukru do maksymalnie 100 w 355-ml napoju. Dotyczyć to ma co najmniej dwóch trzecich globalnego portoflio producenta.

Kofola: polski rynek wyzwaniem

Polski biznes Kofoli - spółka Hoop - odpowiada za zniżkową tendencję głównych wskaźników ekonomicznych Grupy: EBITDA (-15,5 proc.) i EBIT (-29,2 proc.).

Największe marki: kampanie i promocje

Crunchips, Danonki, Jurajska, MenMag, Mirinda, Salvequick, Stovit.