Wyniki wyszukiwania dla tagu - mastercard
ilość wyników: 42

Mastercard... spełnia marzenia

Z początkiem września wystartowała platforma BezcenneNiespodzianki.pl, za pomocą której każdy posiadacz karty Mastercard może zgłosić do spełnienia marzenie swojej bliskiej osoby.

Terminal płatniczy w smartfonie

Mastercard wspólnie z firmami Elavon, Polskie ePłatności oraz Mobeewave przeprowadzi w Polsce pilotaż rozwiązania, w ramach którego smartfon będzie jedynym urządzeniem niezbędnym do przyjmowania płatności zbliżeniowych.

Mastercard funduje posiłki dla uczniów w Rwandzie

Kolejny rok z rzędu firma wspiera World Food Programme (WFP), czyli Światowy Program Żywnościowy ONZ. Tym razem do akcji włączył się również Empik.

600 mln zł dla sklepów na terminale płatnicze

Ministerstwo Rozwoju i Finansów, Związek Banków Polskich, przedstawiciele Visa i Mastercard - podpisali porozumienie w sprawie współpracy i uruchomienia Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego, a także powołania fundacji Polska Bezgotówkowa.

Urlop bez gotówki, za to z kartą

W czasie wakacji Polacy chętniej płacą kartą niż inni Europejczycy - wynika z badania Mastercard na temat preferencji płatności turystów. W ten sposób płacą za zakupy, posiłki w lokalnych restauracjach oraz bilety wstępu do atrakcji turystycznych.

Kolejki do kas frustrują klientów

Z najdłuższymi kolejkami klienci mierzą się w dyskontach i hipermarketach, z najmniejszymi - w małych sklepach osiedlowych. Prawie połowa kupujących jest gotowa zrezygnować z zakupów widząc zbyt długie kolejki, wynika z najnowszego badania Mastercard. Na kolejki są jednak sposoby.

Cashback w sklepach coraz popularniejszy

Usługa cashback ma bezpośredni wpływ na zwiększenie obrotów w sklepie i pozyskanie nowych klientów. Badanie opinii przeprowadzone wśród kierowników i właścicieli sklepów pokazuje, że 70 proc. z nich poleciłoby ją innym detalistom, informuje Mastercard.

Przybywa detalistów programu Mastercarda

Do programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials przystąpiło siedmiu nowych detalistów. Według danych Mastercard, użytkownicy programu wydają o 27 proc. więcej oraz o 12 proc. częściej robią zakupy niż konsumenci niebiorący w nim udziału.

Zakupowe preferencje e-konsumenta

Zakupy w sieci Polacy robią zwykle w godzinach pracy, a więc między 8.00 a 17.00. Najmniejszy ruch jest zdecydowanie w weekendy. Najbardziej gorącą porą dla przedsiębiorców sprzedających w sieci jest okres od października do grudnia.

Przez internet najczęściej kupowane są ubrania i obuwie

Firma Mastercard opublikowała wyniki pierwszej edycji badania pt. "Masterindex - ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności" przeprowadzonego w Polsce i 22 innych europejskich krajach.