Wyniki wyszukiwania dla tagu - maspex
ilość wyników: 87

Lubella i pomysłowe dzieciaki

Bohaterem kampanii jest makaron Lubella Mini świderki z czekoladą.

Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów. W marcu 2017 r. liczba wyświetleń przekroczyła ponad 10 mln, a interakcje odbiorców, na których w dużej mierze oparte są założenia kanału, sięgały nawet ponad 500 tys. Obecnie Studio Tymbark subskrybuje już ponad 200 tys. Internautów.

Woda zamiast słodkich napojów dla dzieci? Da się zrobić

O tym, że woda jest najzdrowszym sposobem gaszenia pragnienia wie każdy dorosły. Może wiedzą to i dzieci, ale wolą napoje. Producenci wody znaleźli sposób, jak przyciągnąć do kategorii również najmłodszych.

W poręcznych opakowaniach

Dla producentów napojów dzieci oraz młodzież to licząca się grupa konsumentów.

Z energią przez cały dzień

Wartość polskiego rynku napojów energetycznych przekroczyła w 2016 r. 1,2 mld zł. Oznacza to, że w ciągu minionych 10 lat rynek ten wzrósł prawie dwukrotnie.

Epoka lodo(wco)wa

Między połową kwietnia a połową września lody impulsowe stanowią nawet 80 proc. wartości sprzedaży całej kategorii w sklepach do 300 mkw.

Tiger - mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej

Tak brzmi hasło najnowszej kampanii napojów energetycznych z portfolio Maspeksu.

Rusz się z Kubusiem

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka, ambasadorzy nowej kampanii wspólnie z marką Kubuś będą zachęcać dzieci do aktywności fizycznej.

Maspex wybrał agencję do obsługi swoich marek

Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Do portfolio agencji trafiła też marka Kotlin.

Tymbark z product placement

Soki z portfolio Maspeksu pojawią się w najpopularniejszych serialach wiosennej ramówki.