Wyniki wyszukiwania dla tagu - maspex
ilość wyników: 91

Kobiety stawiają na płatki fit, dzieci na ciekawe opakowania

Kategoria musli jest czterokrotnie mniejsza niż płatków śniadaniowych, ale ma lojalnych odbiorców. Dorośli sięgają po tradycyjne płatki kukurydziane, a dzieci po płatki z dodatkami w przyciągających uwagę opakowaniach.

Sosy w słoikach sprzedają się cały rok

Sosy mokre w słoikach to produkt na każdą kieszeń, każde podniebienie i dowolny poziom umiejętności kulinarnych. Dlatego powinny się znaleźć w każdym sklepie.

Woda zamiast słodkich napojów dla dzieci? Da się zrobić

O tym, że woda jest najzdrowszym sposobem gaszenia pragnienia wie każdy dorosły. Może wiedzą to i dzieci, ale wolą napoje. Producenci wody znaleźli sposób, jak przyciągnąć do kategorii również najmłodszych.

Zakręcone na wzrost

Dania gotowe w słoikach znajdują amatorów przez cały rok, jednak to w wakacje rośnie zapotrzebowanie na produkty, z których szybko i wygodnie można wyczarować posiłek.

Grupa Maspex. Syropy Łowicz

W letniej, limitowanej edycji.

Lubella i pomysłowe dzieciaki

Bohaterem kampanii jest makaron Lubella Mini świderki z czekoladą.

Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów. W marcu 2017 r. liczba wyświetleń przekroczyła ponad 10 mln, a interakcje odbiorców, na których w dużej mierze oparte są założenia kanału, sięgały nawet ponad 500 tys. Obecnie Studio Tymbark subskrybuje już ponad 200 tys. Internautów.

W poręcznych opakowaniach

Dla producentów napojów dzieci oraz młodzież to licząca się grupa konsumentów.

Z energią przez cały dzień

Wartość polskiego rynku napojów energetycznych przekroczyła w 2016 r. 1,2 mld zł. Oznacza to, że w ciągu minionych 10 lat rynek ten wzrósł prawie dwukrotnie.

Epoka lodo(wco)wa

Między połową kwietnia a połową września lody impulsowe stanowią nawet 80 proc. wartości sprzedaży całej kategorii w sklepach do 300 mkw.