Wyniki wyszukiwania dla tagu - l-oreal
ilość wyników: 14

Producenci kosmetyków ponad podziałami

Wiodące koncerny kosmetyczne stworzyły wspólną inicjatywę, która opiera się m.in. na przyjaznych dla środowiska praktykach.

Tina Müller pokieruje siecią Douglas

Stanowisko dyrektora generalnego obejmie z dniem 1 listopada.

Nestlé wciąż największym dostawcą FMCG na świecie

Aż 19 amerykańskich firm znalazło się w zestawieniu największych producentów dóbr FMCG na świecie. Wyprzedza ich jednak szwajcarskie Nestlé.

L’Oréal bliżej sprzedaży sieci The Body Shop

Francuski producent kosmetyków L’Oréal rozpoczął wyłączne rozmowy z brazylijskim producentem kosmetyków firmą Natura Cosmeticos o sprzedaży sieci The Body Shop.

French Touch w Carrefourze

Przez dwa tygodnie Carrefour promuje francuskie produkty.

Vichy w trendzie slow

Marka z portfolio L'Oreal wprowadza na rynek produkt Slow Age i podnosi w komunikacji kwestię godnego starzenia się.

USA zakazuje mydeł antybakteryjnych, a Wielka Brytania - kosmetyków z mikrogranulkami

Amerykańska Agencja Żywności i Leków zakazała używania dziewiętnastu substancji chemicznych stosowanych w mydłach antybakteryjnych. Tymczasem brytyjski rząd do końca 2017 r. ma wprowadzić regulacje zakazujące sprzedaży kosmetyków i środków czyszczących zawierających plastikowe mikrogranulki.

L'Oréal stawia na nowe technologie

Firma zainwestowała w inkubator start-upów technologicznych - Founders Factory. Tylko w 2015 r. Grupa L'Oréal przeznaczyła na badania i rozwój 794 mln euro.

Największe marki: kampanie i promocje

Brita, Carlsberg, Fithia, Goplana, Hochland, Knorr, Lech Premium, M.E.A.L., Pasztet Podlaski, Vichy, Warka Radler.

Dobre wyniki L'Oerala na świecie

W 2015 r. sprzedaż tej największej kosmetycznej firmy na świecie wyniosła 25,3 mld euro, co oznacza wzrost w stosunku do w ub. r. o 12 proc.