Wyniki wyszukiwania dla tagu - krolewskie
ilość wyników: 18

"Otwórz się na wygrywanie" z Królewskim

1 czerwca wystartowała loteria pod hasłem "Otwórz się na wygrywanie". Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa.

Królewskie dziękuje Legii

W meczu ostatniej kolejki Ekstraklasy w sezonie 2016/2017 Legia Warszawa zremisowała na własnym boisku z Lechią Gdańsk i tym samym obroniła tytuł mistrzowski. Sponsor Legii dziękuje za sukces.

Królewskie na dłużej z Legią

Grupa Żywiec, producent piwa Królewski, podpisała umowę z nowymi władzami warszawskiej Legii przedłużającej umowę sponsorską na kolejne trzy lata.

Grupa Żywiec z niższymi przychodami i zyskiem

Druga największa grupa browarnicza w Polsce, Grupa Żywiec miała w I kwartale 2017 roku przychody ze sprzedaży niższe o 13 proc. niż rok wcześniej. Zysk netto spadł o ponad połowę.

Grupa Żywiec. Królewskie

W jubileuszowej puszce.

Największe marki: kampanie i promocje

Carex, Dziki Sad, E.Wedel, Gryzzale, Jem Drugie Śniadanie, Królewskie, Łaciate, Łowicz, Nescafe Dolce Gusto, Pepsi, Tymbark.

Największe marki: kampanie i promocje

Coca-Cola, Coca-Cola Zero, GP Battery, Królewskie, Nivea, Profi, Redd's, Skyn, Warka Radler, Żywiec Zdrój.

Największe marki: kampanie i promocje

BelVita, Big Milk, Cashmere, Danone, Himalaya Herbs, Hochland, Królewskie, Lipton, Piccolo, Ryki, Soraya, Żywiec.

Grupa Żywiec: poprawa wyników była możliwa m.in. dzięki nowościom

Grupa Żywiec, producent m.in. Żywca, Warki, Heinekena i Tatry, w I kwartale 2016 r. wypracowała 493,8 mln zł przychodów oraz zysk netto w wysokości 59,8 mln zł. W analogicznym okresie ub.r. było to odpowiednio: 602,5 mln zł oraz 4 mln zł straty netto.

Kompania Piwowarska zanotowała spadek sprzedaży o 5 proc., a przychodów o 9 proc.

Od jesieni wolumen sprzedaży zaczął rosnąć.