Wyniki wyszukiwania dla tagu - herbapol-lublin
ilość wyników: 21

Rynek dżemów kwitnie jesienią

Polacy rocznie wydają na dżemy, powidła, konfitury i marmolady 370-390 mln zł.

Herbapol z nowymi odsłonami kampanii reklamowych

Producent w nich promował produkty dżemowe oraz linię Herbaciany Ogród.

Herbapol Lublin. Syropy Sekrety Smaku

W edycji limitowanej.

Na osłodę jesieni

Smakosze dżemów i konfitur lubią próbować nowych smaków, ale i tak pozostają wierni ukochanym owocom. Zwłaszcza truskawce.

Canadean: nowe trendy na europejskim rynku napojów energetycznych

Według światowej firmy badawczej Canadean rynek napojów energetyzujących w Europie wzrósł w 2015 r. o 5 proc. Coraz większe znaczenie mają w nim nowe formy napojów określane jako "healthy energy", "clean energy", czy "natural energy". Trend ten z czasem powinien dotrzeć również do Polski.

Nowocześnie w filiżance

Herbata, także z racji uwarunkowań klimatycznych, jest w Polsce produktem pierwszej potrzeby. Niemal każdy pije herbatę czarną, coraz więcej osób sięga jednak po inne gatunki i warto ten trend odzwierciedlić na sklepowej półce.

Big-Active wchodzi w nową kategorię

Marka poszerza portfolio o herbaty czarne.

Big-Active: Udział herbaty czarnej kurczy się o 1-2 proc. rocznie

- Pomimo, że segment herbat czarnych zagospodarowuje największą część herbacianego tortu, dostrzegamy trendy, które mogą zmienić tę sytuację w 2-3 lata - uważa Krzysztof Beling, senior brand manager marki Big-Active w firmie Herbapol Lublin.

Stawiamy na nowy obszar ekspansji

Herbapol Lublin, lider na rynku syropów owocowych i herbat ziołowych, chce w najbliższym czasie podbić segment dżemów, konfitur oraz powideł.

Ambitne plany Herbapolu Lublin

Herbapol Lublin wprowadza na rynek dżemy, konfitury i powidła pod marką Herbapol. W zaledwie dwa lata planuje zyskać pozycję wicelidera tego wartego 372 mln zł rynku.