Wyniki wyszukiwania dla tagu - grupa-zywiec
ilość wyników: 153

EB startuje od nowa

Nowe logo, opakowanie, komunikacja. Grupa Żywiec odmładza markę EB, która w 2015 r. - po 12 latach - wróciła do sprzedaży, ale wówczas bez większych zmian w wizerunku.

Loteria piwa Specjal

Grupa Żywiec, producent marki Specjal, zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjał oraz tysiące nagród - kufle i bluzy z grafikami Legendy Północy.

EB przechodzi rebranding

Niebawem ruszy kampania reklamowa tej piwnej marki - wynika z ustaleń MMP24.

"Otwórz się na wygrywanie" z Królewskim

1 czerwca wystartowała loteria pod hasłem "Otwórz się na wygrywanie". Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa.

Sfinks ma apetyt na Piwiarnie Warki

Sfinks notuje słabsze wyniki finansowe i szuka nowych możliwości rozwoju. Chce więc przejąć należące do Grupy Żywiec Piwiarnie Warki. Żywiec się zgadza, ale stawia twarde warunki.

Królewskie dziękuje Legii

W meczu ostatniej kolejki Ekstraklasy w sezonie 2016/2017 Legia Warszawa zremisowała na własnym boisku z Lechią Gdańsk i tym samym obroniła tytuł mistrzowski. Sponsor Legii dziękuje za sukces.

Heineken rządzi na festiwalach

Należąca do Grupy Żywiec marka Heineken zwiększa swoją obecność na polskich festiwalach muzycznych. Do Kraków Live Festival, tradycyjnie już Open’era, w tym roku po raz pierwszy dołączy Orange Warsaw Festival.

Lager z butelki

Hiper-, supermarkety oraz dyskonty zdobywają w Polsce coraz większą część rynku spożywczego. Trend ten nie dotyczy jednak kategorii piwa. Dwa na trzy piwa sprzedane na rynku konsumenci kupują w sklepach małoformatowych.

Królewskie na dłużej z Legią

Grupa Żywiec, producent piwa Królewski, podpisała umowę z nowymi władzami warszawskiej Legii przedłużającej umowę sponsorską na kolejne trzy lata.

Prosto z lodówki

W sezonie wiosenno-letnim realizowane jest nawet 60 proc. rocznej sprzedaży piwa. W tym okresie pojawia się więc najwięcej nowości, zwłaszcza w segmencie piwnych specjalności, i kampanii reklamowych. Nie można jednak pominąć topowych produktów, jak lagery, które wciąż stanowią trzon oferty.