Wyniki wyszukiwania dla tagu - gfk-polonia
ilość wyników: 59

Raj dla łasuchów

Słodycze są najczęściej kupowaną przegryzką "w drodze". Wśród nich królują zaś batony, po które sięga co trzeci konsument. Co piąty daje się skusić waflom w czekoladzie.

Piwo coraz mniej alkoholowe

Polacy wypijają już 98 litrów piwa na głowę, co daje czwarte miejsce w Europie. Roczna wartość rynku przekracza 1 mld zł. Jednak jak pokazują doświadczenia Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie, konsumenci coraz częściej sięgają po piwa bezalkoholowe i niskoalkoholowe.

Agnieszka Sora nowym prezesem OFBOR

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało Agnieszkę Sorę prezesem zarządu organizacji.

Bezpośrednio zza lady

Po mięso i wędliny Polacy najchętniej sięgają w specjalistycznych sklepach, a nie w dyskontach. To sprawia, że nawet zakłady mięsne otwierają własne placówki. Niektórzy stawiają na współpracę z detalistami.

GfK: dominują sklepy niezrzeszone

Indywidualne placówki wciąż stanowią dwie trzecie wszystkich sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych w Polsce, wynika z raportu GfK Polonia.

Retail Summit 2017 już w marcu

9. edycja kongresu odbędzie się w dniach 29-30 marca tradycyjnie już w hotelu Hilton w Warszawie.

Retail Summit 2017 już w marcu

9. edycja kongresu odbędzie się w dniach 29-30 marca tradycyjnie już w hotelu Hilton w Warszawie.

Polacy wydają mniej na dezodoranty

Rynek dezodorantów w ostatnich 12 miesiącach stracił na wartości 2 proc. Polacy kupili jednak ilościowo tyle samo produktów, co rok wcześniej.

Ogrodowe smaki

Marka Hortex jest od wielu lat niekwestionowanym liderem na rynku mrożonych warzyw i owoców oraz cieszy się silną drugą pozycją na rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce.

Niezbędny do sałatek

Podczas wielkanocnego śniadania na stole królują jajka gotowane na twardo. By je przyprawić lub zrobić z nich sałatkę, niezbędny jest majonez. Dlatego zawsze znajduje się na liście świątecznych zakupów.