Wyniki wyszukiwania dla tagu - frugo
ilość wyników: 30

Frugo miksuje z Bednarkiem

Pod hasłem "Tak miksuje Frugo" rozpoczęła się największa w historii marki kampania reklamowa.

Rusza pierwszy etap kampanii Frugo

Ma on charakter aktywacji konsumenckiej.

Eksport FoodCare rośnie w tempie ponad 50 proc. rocznie

Najsilniejsze marki eksportowe to napoje: Black, 4MOVE oraz Frugo. Rynki zagraniczne odpowiadają za 85 proc. przychodów tych produktów.

Największe marki: kampanie i promocje

Amino, Familijne, Fortuna, Frugo, Old Spice, Winiary.

Owocowy miks

Soki, nektary i napoje niegazowane (SNNN) na ogół kupują te same osoby, a ich wybór związany jest z miejscem spożycia, okresem roku czy potrzebą, jaką konsument chce zaspokoić. W upalne lato będzie to raczej lżejszy napój niż sycący sok.

FoodCare. Frugo Juicy Wat(e)r

Zbuntowane orzeźwienie.

Praca i cierpliwość

Procesy konsolidacyjne wymuszane są przez coraz bardziej konkurencyjny rynek. Żeby zaistnieć, marka powinna dziś brylować w mediach, kreować nowe trendy, pielęgnować te już istniejące oraz mieć swoje miejsce na półkach największych sieci.

FoodCare o Frugo: będzie się działo

Producent planuje rozszerzenie portfolio, edycje specjalne, działania marketingowe i "zaskakujące" promocje konsumenckie.

FoodCare: porządki w portfolio, wzrost eksportu i nowości

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare podsumowuje dla nas 2014 r. Przychody w mijającym roku wynieść mają 540 mln zł, czyli osiągnąć poziom zbliżony do ubiegłego roku.

T-Mobile z Frugo, Orang z Lay'sami

Operatorzy komórkowi coraz chętniej wchodzą w cross-promocje z markami FMCG.