Wyniki wyszukiwania dla tagu - eb
ilość wyników: 11

EB startuje od nowa

Nowe logo, opakowanie, komunikacja. Grupa Żywiec odmładza markę EB, która w 2015 r. - po 12 latach - wróciła do sprzedaży, ale wówczas bez większych zmian w wizerunku.

EB przechodzi rebranding

Niebawem ruszy kampania reklamowa tej piwnej marki - wynika z ustaleń MMP24.

Prosto z lodówki

W sezonie wiosenno-letnim realizowane jest nawet 60 proc. rocznej sprzedaży piwa. W tym okresie pojawia się więc najwięcej nowości, zwłaszcza w segmencie piwnych specjalności, i kampanii reklamowych. Nie można jednak pominąć topowych produktów, jak lagery, które wciąż stanowią trzon oferty.

Grupa Żywiec z niższymi przychodami i zyskiem

Druga największa grupa browarnicza w Polsce, Grupa Żywiec miała w I kwartale 2017 roku przychody ze sprzedaży niższe o 13 proc. niż rok wcześniej. Zysk netto spadł o ponad połowę.

Największe marki: kampanie i promocje

Carlsberg Polska, Kasztelan, Tyskie, Tymbark, EB, Knorr, Sokołów, Mionetto Prosecco.

Największe marki: kampanie i promocje

EB, Kubuś, Łowicz, Profi, Tymbark, Żywiec.

Na sam szczyt

Wszystkie nowe techniki reklamowe docierały do nas z pewnym opóźnieniem, ale obecnie bez wątpienia nie pozostajemy w tyle - od lokowania produktu zaczynając a na tradycyjnej reklamie kończąc.

Piwo EB zostaje w regularnej sprzedaży

Wiosną, po 12 latach nieobecności, należące do Grupy Żywiec piwo EB wróciło na rynek. Początkowo w wersji limitowanej. Ponieważ wyniki sprzedaży EB kilkukrotnie przekroczyły oczekiwania firmy, marka jest już stałym elementem oferty.

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje Guillaume Duverdier, prezes spółki.

EB wraca na rynek, ale na razie tylko w limitowanej edycji

Jak już informowaliśmy piwo EB wraca na rynek. Według producenta marki - Grupy Żywiec - tego oczekiwali konsumenci.