Wyniki wyszukiwania dla tagu - dove
ilość wyników: 15

Dezodoranty i antyperspiranty najpopularniejsze latem

Dezodoranty jako jedna z szybciej rotujących kategorii chemicznych są i powiny być w każdym kanale sprzedaży, ponieważ konsument szuka ich wszędzie tam, gdzie robi podstawowe zakupy.

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, czyli o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To efekt między innymi wdrażanego planu oszczędnościowego.

Unilever rozwija nową technologię recyklingu plastikowych odpadów

Technologia, zwana procesem CreaSolv, została opracowana wraz z niemieckim Instytutem Inżynierii Procesowej i Opakowaniowej (Fraunhofer IVV) a inspirowana jest rozwiązaniem stosowanym w recyklingu telewizorów.

Dyskonty wypierają z rynku drogerie

Instytut badawczy ABR Sesta porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci. Największym konkurentem dla całego sektora staje się Biedronka, która coraz bardziej inwestuje w promocje kosmetyków największych producentów.

Pernod Ricard podnosi ceny

Firma do której należą m.in. wódki Absolut czy koniak Martell, podnosi ceny na swoje produkty w Wielkiej Brytanii, aby zrównoważyć deprecjację funta po tym, jak formalnie ruszył Brexit.

Produkty Unilevera wracają do Tesco

Brytyjski sklep internetowy Tesco i czwarty największy dostawca żywności na świecie Unilever zażegnały spór między sobą. Pod koniec ubiegłego tygodnia Tesco wstrzymał sprzedaż produktów Unilevera online. Powodem miały być podwyżki, jakich ponoć żądał producent.

Milka jedzie do Chin

Mondelez, właściciel marki Milka, zamierza zdobyć chiński rynek. Jak donosi Financial Times, już we wrześniu fioletowe czekolady trafią za chiński mur.

Higiena na co dzień

W preparatach do mycia ciała liczy się przede wszystkim cena, prosty i naturalny skład, orzeźwiający zapach oraz odczuwalny efekt nawilżania skóry.

Dove poszerza portfolio o produkty premium

Dove organizuje także akcję testowania swoich produktów i poszerza portfolio o linię produktów premium.

Unilever wprowadza zmiany w dziale marketingu

Head of personal care został Maciej Seliński, do którego raportuje sześcioro menedżerów.