Wyniki wyszukiwania dla tagu - cappy
ilość wyników: 12

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu w Coca-Cola Poland Services

Będzie odpowiedzialny za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Owocowy miks

Soki, nektary i napoje niegazowane (SNNN) na ogół kupują te same osoby, a ich wybór związany jest z miejscem spożycia, okresem roku czy potrzebą, jaką konsument chce zaspokoić. W upalne lato będzie to raczej lżejszy napój niż sycący sok.

Energetyki z potencjałem

Klienci coraz chętniej sięgają po nowe kategorie smakowe, a także produkty bez cukru. Dostępne są również większe formaty opakowań.

Coca-Cola: ponad 1/3 sprzedaży energetyków w kanale tradycyjnym

W dystrybucji napojów energetycznych rośnie znaczenie sklepów convenience.

Coca-Cola: możliwości polskiego rynku energetyków są dużo większe

W pierwszych czterech miesiącach 2014 r. wielkość rynku napojów energetycznych w Polsce wyniosła ponad 33 mln sprzedanych litrów. To wzrost o 8,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub. r. - informuje Coca-Cola na podstawie danych Nielsena.

Coca-Cola wdrożyła inwestycje warte 170 mln zł

Coca-Cola HBC Polska otworzyła w swoim zakładzie produkcyjnym w Radzyminie w pełni zautomatyzowany magazyn. Tym samym zakończony został 3-letni program inwestycyjny, zwiększający wydajność i potencjał produkcyjny firmy.

Owocowe trio

Choć napoje niegazowane popadły u konsumentów w niełaskę, nie dotyczy to produktów w mniejszych opakowaniach. Znów rośnie popyt na soki i nektary.

Maspex wierzy, że uda mu się zbudować nową na rynku kategorię

Fruktajl od Tymbarku to koktajl owocowy z kawałkami owoców i dodatkiem zbóż, który producent - firma Maspex - promuje nie jako napój, ale zdrową przekąskę, czyli alternatywę dla produktów typu chipsy i czekolada.

Wielosztuki w sieci Żabka i Freshmarket

Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu firmy Żabka Polska, mówi, że nowa oferta jest elementem zmiany strategii cenowej obu sieci.

Owocowe odbicie

Po dwóch trudnych latach rynek soków, nektarów i napojów znów dobrze zaczyna się miewać. Głównie za sprawą produktów markowych, które w handlu tradycyjnym sprzedają się znakomicie. Jeśli dopisze pogoda, sprzedaż w sezonie będzie jeszcze lepsza.