Wyniki wyszukiwania dla tagu - beiersdorf
ilość wyników: 12

Dobry początek roku w Beiersdorfie

Producent kremu Nivea zwiększył sprzedaż w I kw. o 7,7 proc. W segmencie konsumenckim szczególnie dobrze poradziły sobie Polska i Rosja.

Nivea Polska. Nivea Sun

Chronią skórę i ubrania przed plamami.

Beiersdorf z rekordowym zyskiem

Producent Nivei zwiększył w 2016 r. zarówno sprzedaż, jak i zysk. Dobrze poradził sobie na rynku polskim.

Nivea zwiększa sprzedaż

Producent kosmetyków firma Beiersdorf, właściciel m.in. marki Nivea, zwiększył sprzedaż w 2016 r. o 1 proc. Organicznie wzrosła ona o 3,2 proc., zgodnie z wcześniejszymi prognozami spółki.

Producent Nivei zapowiada lepsze wyniki

Niemiecki koncern Beiersdorf, producent kosmetyków pod markami Nivea, Eucerin i La Prairie, po podsumowaniu wyników trzech kwartałów zapowiedział, że osiągnie w 2016 r. marżę zysku operacyjnego na poziomie znacząco wyższym niż przed rokiem.

Lidl: jesteśmy liderem wśród pracodawców branży handlowej

Anna Durzyńska objęła stanowisko dyrektora ds. personalnych spółek grupy Lidl w Polsce (na zdjęciu). Firma podkreśla, że w Polsce zatrudnia już ok. 15 tys. pracowników.

USA zakazuje mydeł antybakteryjnych, a Wielka Brytania - kosmetyków z mikrogranulkami

Amerykańska Agencja Żywności i Leków zakazała używania dziewiętnastu substancji chemicznych stosowanych w mydłach antybakteryjnych. Tymczasem brytyjski rząd do końca 2017 r. ma wprowadzić regulacje zakazujące sprzedaży kosmetyków i środków czyszczących zawierających plastikowe mikrogranulki.

Kosmetyki są dobrą walutą

- Zamierzamy nadal dynamicznie się rozwijać, szczególnie w takich kategoriach jak pielęgnacja twarzy i włosów - zapowiada Katarzyna Milanovic, dyrektor generalny Nivea Polska. Kontynuujemy cykl wywiadów z liderkami polskiego przemysłu i handlu.

Nivea buduje nowy segment

Producent, wprowadzając balsam do stosowania pod prysznicem, chce znacząco zwiększyć sprzedaż kategorii balsamów.

Dobre wyniki Beiersdorfa

Grupa Beiersdorf w ubiegłym roku zwiększyła przychody ze sprzedaży kosmetyków o 7,5 proc., przekraczając poziom 5 mld euro. To głównie zasługa konsumentów z Europy Wschodniej.