Wyniki wyszukiwania dla tagu - ariel
ilość wyników: 11

Procter & Gamble z Carrefourem w akcji dla ubogich rodzin

Procter & Gamble i Carrefour rozpoczynają akcję na rzecz PCK z przeznaczeniem na pomoc dla ubogich rodzin.

Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii Biedronki

Akcja "Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan" potrwa od 20 marca do 2 kwietnia i będzie prowadzona w telewizji i w sklepach sieci.

W E.Leclerc więcej za mniej

6 września w sklepach sieci ruszy promocja "Mega paki - mini ceny".

Procter & Gamble i Tesco wspierają młodych sportowców

Firmy rozpoczęły wspólną akcję na rzecz programu Polskie Nadzieje Olimpijskie.

Nielsen wskazuje przełomowe innowacje 2015 r. w branży FMCG

Spośród ponad 8 500 innowacji na rynku FMCG przebadanych w 2015 r. przez Nielsena jedynie 18 zasłużyło na miano przełomowych. Wśród nich jest produkt Nivei i Ariela.

Z serca dla dzieci

Z końcem września zakończyła się ogólnopolska akcja sieci Kaufland, firmy Procter & Gamble i Polskiego Czerwonego Krzyża.

Kaufland, Procter & Gamble i Polski Czerwony Krzyż we wspólnej akcji dla dzieci

20 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska akcja "Z serca dla dzieci", której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin.

Procter&Gamble: w 2016 r. nowe ekologiczne opakowania

Do produkcji 230 mln opakowań kluczowych w portfolio Procter&Gamble produktów, takich jak Ariel, Lenor, Dash i Downy Unstopabbles, firma planuje wykorzystać materiały powstałe z odpadów poużytkowych.

Procter & Gamble stawia na Ariel

Producent w 2010 r. wprowadził do sprzedaży płyn do prania Dreft i choć cała kategoria w Polsce rośnie, marka Dreft jest coraz mniej widoczna na półkach.

Wystarczy kapsułka

Szybko rośnie sprzedaż żeli i kapsułek do prania. Jednak 90 proc. rynku stanowią wciąż detergenty w proszku.