Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 26

"Moja Biedronka" zdobywa mniejsze miasta i wsie

Odsetek osób deklarujących, że korzystają z programów lojalnościowych wzrósł w ciągu roku o 17 proc. - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.

Na przekór kalmarom

Popularność żywności tradycyjnej i regionalnej wiąże się z modą na wspieranie rodzimych wytwórców, ale też z formą spędzania wolnego czasu, czego przykładem jest sukces targów śniadaniowych.

Intermarché z koszami zakupowymi na kółkach

22 czerwca to pierwszy dzień kalendarzowego lata, a 23 czerwca zakończenie roku szkolnego i początek wakacji. To dobry czas, aby wypróbować wózki Koursavélo, które dostępne są w sieci Intermarché.

Jeśli kawa na wynos w sklepie, to głównie latte w Żabce

Najbardziej znaną siecią sklepów spożywczych oferujących kawę na wynos jest Żabka. Tam też klienci najczęściej kupują kawę. Jednocześnie, jeśli chodzi o smak napoju, zdecydowanie przoduje sieć 1 Minute, wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Made in Poland

Produkty krajowych marek są, zdaniem konsumentów, tańsze od zagranicznych i mają wyższą jakość. Jednocześnie mają jednak ograniczony asortyment i możliwości dystrybucyjne poza krajem, z czego ankietowani również zdają sobie sprawę.

Tylko co 10. Polak nie bywa w cukierniach i lodziarniach

Konsumenci chętnie wpadają na słodką przekąskę do cukierni lub lodziarni. Badania wykazały, że w ciągu ostatniego miesiąca tylko co 10. pytany ani razu nie zawitał do lokalu serwującego słodkości. Za to co czwarty zamierza je odwiedzać częściej.

Biedronka nowym najemcą Galerii Jurajskiej

Sklep o powierzchni 1318 mkw. ma być otwarty jeszcze tej wiosny.

Piwo wciąż najchętniej wybieranym alkoholem

- Trzech na czterech pełnoletnich Polaków kupując alkohol na własny użytek wybiera piwo. Po alkohol sięga aż osiem na dziesięć osób i tylko co piąty ankietowany deklaruje, że w ogóle nie kupuje napojów procentowych - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

ARC Rynek i Opinia: przede wszystkim obniżka

Najlepszą promocją, zdaniem Polaków, jest obniżka ceny produktu lub usługi - korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych. Mniejszym powodzeniem cieszą się konkursy i degustacje - wynika z Monitora Promocji 2016 ARC Rynek i Opinia.

ARC Rynek i Opinia: Polacy uwielbiają słodycze czekoladowe

Aż 96 proc. Polaków kupuje słodycze. Ulubioną słodkością jest czekolada. Tylko co dziesiąty konsument przy zakupie kieruje się ich składem. Co piąty nie kupuje słodyczy dzieciom - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.