Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 24

Intermarché z koszami zakupowymi na kółkach

22 czerwca to pierwszy dzień kalendarzowego lata, a 23 czerwca zakończenie roku szkolnego i początek wakacji. To dobry czas, aby wypróbować wózki Koursavélo, które dostępne są w sieci Intermarché.

Jeśli kawa na wynos w sklepie, to głównie latte w Żabce

Najbardziej znaną siecią sklepów spożywczych oferujących kawę na wynos jest Żabka. Tam też klienci najczęściej kupują kawę. Jednocześnie, jeśli chodzi o smak napoju, zdecydowanie przoduje sieć 1 Minute, wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Made in Poland

Produkty krajowych marek są, zdaniem konsumentów, tańsze od zagranicznych i mają wyższą jakość. Jednocześnie mają jednak ograniczony asortyment i możliwości dystrybucyjne poza krajem, z czego ankietowani również zdają sobie sprawę.

Tylko co 10. Polak nie bywa w cukierniach i lodziarniach

Konsumenci chętnie wpadają na słodką przekąskę do cukierni lub lodziarni. Badania wykazały, że w ciągu ostatniego miesiąca tylko co 10. pytany ani razu nie zawitał do lokalu serwującego słodkości. Za to co czwarty zamierza je odwiedzać częściej.

Biedronka nowym najemcą Galerii Jurajskiej

Sklep o powierzchni 1318 mkw. ma być otwarty jeszcze tej wiosny.

Piwo wciąż najchętniej wybieranym alkoholem

- Trzech na czterech pełnoletnich Polaków kupując alkohol na własny użytek wybiera piwo. Po alkohol sięga aż osiem na dziesięć osób i tylko co piąty ankietowany deklaruje, że w ogóle nie kupuje napojów procentowych - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

ARC Rynek i Opinia: przede wszystkim obniżka

Najlepszą promocją, zdaniem Polaków, jest obniżka ceny produktu lub usługi - korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych. Mniejszym powodzeniem cieszą się konkursy i degustacje - wynika z Monitora Promocji 2016 ARC Rynek i Opinia.

ARC Rynek i Opinia: Polacy uwielbiają słodycze czekoladowe

Aż 96 proc. Polaków kupuje słodycze. Ulubioną słodkością jest czekolada. Tylko co dziesiąty konsument przy zakupie kieruje się ich składem. Co piąty nie kupuje słodyczy dzieciom - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Polacy są tradycjonalistami, jeśli chodzi o śniadania

Na śniadanie Polacy wybierają zwykle pieczywo (73 proc.), wędlinę (57 proc.) oraz ser (35 proc.). Do pierwszego posiłku dnia zwykle piją też herbatę (44 proc.), która jest popularniejsza od kawy (34 proc.) - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

Klienci nie są lojalni wobec marek sklepów

Często zmieniają miejsca zakupów.