Wyniki wyszukiwania dla tagu - algida
ilość wyników: 24

Lodowa familiada

Sprzedaż lodów zależy nawet od krótkotrwałych wahań temperatury za oknem, jednak te w większych opakowaniach są dużo bardziej odporne na kaprysy polskiego lata.

Słaby start sezonu

Zimny kwiecień i pierwsza połowa maja nie sprzyjały wolumenowi sprzedaży takich kategorii, jak piwo, woda czy lody impulsowe. Czy producentom uda się odrobić straty?

Lody zwiększają wartość koszyka

To kategoria, która obok piwa w miesiącach wiosenno-letnich przyciąga do placówek małoformatowych najwięcej klientów - mówi Magdalena Dyrduła, ekspert z Centrum Monitorowania Rynku.

W Carrefourze królują polskie lody

Jak wynika z rankingu sprzedaży lodów przeprowadzonego przez Carrefour lody produkowane przez polską firmę Anita wyprzedziły marki największych międzynarodowych producentów, takich jak Nestlé i Unilever (Algida).

Nowe trendy na rynku lodów

W nadchodzącym sezonie, tak jak i w roku ubiegłym przebojami będą lody, które odpowiadają na nowe trendy żywieniowe. Tak w każdym razie uważają wiodący producenci.

Marżo, gdzie jesteś?

Wyniszczająca walka o klienta trwa w najlepsze. Jej skutkiem są marże poniżej 20 proc., które nie pozwalają właścicielom sklepów na inwestycje, a jedynie na przetrwanie.

[PROMOCJA] Hochland Polska

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska w finale V edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014.

Na każdą porę roku

Lody obok napojów i piwa należą do kategorii, o których mówi się, że ich sprzedawcą jest słońce. Jednak te familijne również dobrze rotują w chłodniejsze letnie dni.

Mrożony impuls

Polacy lubią lody. Najważniejsze, aby mieli jak najwięcej możliwości ich kupienia, stąd tak duże znaczenie dla tej kategorii sklepów blisko domu.

Unilever będzie wspierał sprzedaż lodów także poza sezonem

Jeśli aktywność reklamowa producentów lodów nie zwiększy się w okresach innych niż wiosna i lato, konsumenci wciąż będą traktowali lody jako produkt wyłącznie sezonowy.