Wyniki wyszukiwania dla tagu - algida
ilość wyników: 25

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, czyli o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To efekt między innymi wdrażanego planu oszczędnościowego.

Lodowa familiada

Sprzedaż lodów zależy nawet od krótkotrwałych wahań temperatury za oknem, jednak te w większych opakowaniach są dużo bardziej odporne na kaprysy polskiego lata.

Słaby start sezonu

Zimny kwiecień i pierwsza połowa maja nie sprzyjały wolumenowi sprzedaży takich kategorii, jak piwo, woda czy lody impulsowe. Czy producentom uda się odrobić straty?

Lody zwiększają wartość koszyka

To kategoria, która obok piwa w miesiącach wiosenno-letnich przyciąga do placówek małoformatowych najwięcej klientów - mówi Magdalena Dyrduła, ekspert z Centrum Monitorowania Rynku.

W Carrefourze królują polskie lody

Jak wynika z rankingu sprzedaży lodów przeprowadzonego przez Carrefour lody produkowane przez polską firmę Anita wyprzedziły marki największych międzynarodowych producentów, takich jak Nestlé i Unilever (Algida).

Nowe trendy na rynku lodów

W nadchodzącym sezonie, tak jak i w roku ubiegłym przebojami będą lody, które odpowiadają na nowe trendy żywieniowe. Tak w każdym razie uważają wiodący producenci.

Marżo, gdzie jesteś?

Wyniszczająca walka o klienta trwa w najlepsze. Jej skutkiem są marże poniżej 20 proc., które nie pozwalają właścicielom sklepów na inwestycje, a jedynie na przetrwanie.

[PROMOCJA] Hochland Polska

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska w finale V edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014.

Na każdą porę roku

Lody obok napojów i piwa należą do kategorii, o których mówi się, że ich sprzedawcą jest słońce. Jednak te familijne również dobrze rotują w chłodniejsze letnie dni.

Mrożony impuls

Polacy lubią lody. Najważniejsze, aby mieli jak najwięcej możliwości ich kupienia, stąd tak duże znaczenie dla tej kategorii sklepów blisko domu.