Wyniki wyszukiwania dla tagu - adidas
ilość wyników: 7

Dyskonty wypierają z rynku drogerie

Instytut badawczy ABR Sesta porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci. Największym konkurentem dla całego sektora staje się Biedronka, która coraz bardziej inwestuje w promocje kosmetyków największych producentów.

Fuzja pomiędzy Coty i P&G Specialty Beauty Business sfinalizowana

W wyniku połączenia Coty obejmuje pozycję numer jeden w kategorii zapachów, a także odpowiednio numer dwa i trzy w kategoriach profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów oraz kosmetyków kolorowych.

Spraye i w kulce

Dezodoranty, jak każda kategoria związana z pielęgnacją ciała, zmienia się i musi odpowiadać na coraz większe oczekiwania konsumentów. Doskonałym przykładem są produkty, które nie tylko pachną i chronią przed potem, ale też eliminują powstawanie żółtych plam.

Coty Inc. finalizuje przejęcie marki kosmetyków Bourjois od Chanel

Coty Inc. ogłosiła, że zakończyła nabycie marki kosmetyków Bourjois od Chanel w zamian za ok. 15,4 mln akcji Coty.

Dyskont Czerwona Torebka z Pumą i Adidasem

Od początku czerwca asortyment non-foodc został rozbudowany m.in. o markową odzież i obuwie.

Anna Lewandowska twarzą Rexony

Unilever wykorzysta znaną sportsmenkę w promocji swojego produktu.

Nowe marki w centrach handlowych Carrefoura

Sieć sfinalizowała kolejne umowy najmu na łączną powierzchnię 1150 mkw.