Nowości - promocje

Konkurs Mokate rozstrzygnięty

Nagroda główna - Mercedes-Benz klasy A - trafił do pani Ireny ze Stargardu Szczecińskiego.

Mastercard funduje posiłki dla uczniów w Rwandzie

Kolejny rok z rzędu firma wspiera World Food Programme (WFP), czyli Światowy Program Żywnościowy ONZ. Tym razem do akcji włączył się również Empik.

Śliwkobranie Złotobranie

Pod takim hasłem marka Solidarność (Colian) z początkiem września ruszy z promocją Śliwki Nałęczowskiej.

Pierwszy etap Barilla Cup zakończony

Roczne zapasy makaronu trafiły do 50 laureatów tygodnia, a udział w konkursie wzięło już prawie 600 osób.

Tiger Energy Drink ruszył z loterią

Na jej uczestników czekają zestawy napojów Tiger oraz nagrody pieniężne.

Luksja w niestandardowej akscji promocyjnej

Od połowy lipca żele pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Creamy mają specjalnie oznaczone opakowania.

Zbliża się finał loterii Black Energy Drink

Od 9 czerwca br. trwa kampania reklamowa marki Black, połączona z wielką loterią konsumencką - w każdej godzinie od 11:00 do 22:00 można wygrać 100 dolarów, a w finale - sportowego Mercedesa cabrio.

Żywiec Zdrój partnerem Letniej Akademii Surfingu i Deskorolki

Producent będzie zachęcał dzieci, by piły zdrowiej i były po stronie natury nad morzem.

Grześki wracają do szkoły

Marka z portfolio firmy Colian ruszyła z akcją konsumencką.

Tymbark w akcji digitalowej

Zabawa z FunBotem opiera się na technologii sztucznej inteligencji.

Carrefour i Raisio we wspólnej akcji

Sieć wraz z producentem zdrowej żywności, rozpoczyna akcję na Półwyspie Helskim.