Nowości - kampanie

Lotte Wedel. Batony Pawełek od 30. lat na rynku

Aby uczcić to wydarzenie batony Pawełek zyskały nowe, odświeżone opakowania i urodzinowy smak w limitowanej ofercie - Wino Rosé z truskawką. Produkty zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią reklamową.

Grześki. Lekkości im nie odmówisz

Prowadzona pod hasłem "Lekkości im nie odmówisz" komunikacja dla marki Grześki będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży. Potrwa do końca czerwca br.

Czas na Herbatę. Poczuj wibracje.

21 kwietnia rusza trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki "Czas na Herbatę", w której weźmie udział tancerz i choreograf Maciej "Gleba" Florek.

Farmona Herbal Care partnerem kampanii Ciąża i dziecko

Główną jej bohaterką jest aktorka Weronika Książkiewicz.

Gotuj płynnie z Krakusem

Marka w nowej kampanii telewizyjnej przypomina o wygodnym rozwiązaniu, które sprawdzi się w każdej kuchni.

Kubuś na YouTube

Wystartował nowy kanał - "Rusz się z K", na którym YouTuberzy zmierzą się w serii zadań i zaangażują swoich widzów do wspólnej zabawy. Inicjatywa jest częścią akcji "Rusz się z Kubusiem", w ramach której producent marki zachęca najmłodszych do aktywności fizycznej.

Lavazza z nową kampanią

Nowa światowa kampania marki Lavazza podkreśla społeczną naturę tej włoskiej kawy, odnosząc się do roli, jaką kawa pełni w życiu codziennym. W Polsce potrwa do końca miesiąca.

Pani Gadżet testuje Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie

Trwa kampania telewizyjna wspierająca trzy produkty z nowej linii Winiary Pomysł na...

Śmietanka Łaciate w wersji XXL

Nietypowa kampania reklamowa śmietanek od SM Mlekpol. 1 kwietnia w warszawskiej stacji Metro Centrum pojawiły się gigantyczne kartony śmietanki Łaciatej. To nie był jednak prima aprilisowy żart.

Tymbark wspiera zdrowe podejście do życia

Najnowsza kampania marki przypomina, że wystarczy do tego wykorzystać codzienne czynności, takie jak sięganie po szklankę ulubionego soku.

Czaniecki będzie ocalać smaki od zapomnienia

Producent makaronów rusza z nową kampanią w mediach.