Nowości - kampanie

Lubella i pomysłowe dzieciaki

Bohaterem kampanii jest makaron Lubella Mini świderki z czekoladą.

Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów. W marcu 2017 r. liczba wyświetleń przekroczyła ponad 10 mln, a interakcje odbiorców, na których w dużej mierze oparte są założenia kanału, sięgały nawet ponad 500 tys. Obecnie Studio Tymbark subskrybuje już ponad 200 tys. Internautów.

French Touch wraca do Polski

Nad Wisłę wraca French Touch - święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia "à la francaise" oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Filip Chajzer ambasadorem akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

Rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci w formie zabawy zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania zachęca w tym roku znany prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

Hochland Kanapkowy - 5 mięsięcy w TV

Ruszyło szerokie wsparcie dla rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały kreskówkowe postacie.

Frugo miksuje z Bednarkiem

Pod hasłem "Tak miksuje Frugo" rozpoczęła się największa w historii marki kampania reklamowa.

Lemoniada Tymbarku w przestrzeni miejskiej

W najnowszej kampanii kreacje oudoorowe prezentują orzeźwiający charakter nowych napojów oraz ich wyjątkowe smaki.

Tymbark przedstawia swoją ekipę

Najnowsza kampania marki udowadnia, że w fajnej ekipie zawsze możesz być sobą, a pozornie różne charaktery uzupełniają się i wspólnie tworzą zgraną paczkę.

Carlsberg Polska startuje z kampanią "Trzeźwo myślę"

Jej celem jest promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia.

Bakoma 7 zbóż - nowy skład i nowa kampania

Pod hasłem "Smakuj bogactwa natury" marka promuje nowy, rozszerzony skład produktów.

Jak szybko zmienić Danonki w mrożony serek

Danone rusza z letnią kampanią reklamową serków dla dzieci.