Handel - wyposażenie i technologie

Jak powstaje idealny sklep?

Sklep, niezależnie od wielkości, powinien zapewniać komfort sprzedającym i kupującym. Jak to osiągnąć, wiedzą specjaliści z biura projektowego Modern-Expo, z którymi prześledzimy etapy projektowania sali sprzedaży na przykładzie sklepu o powierzchni około 300 mkw.

Zebra wprowadza nowe drukarki etykiet

Zebra Technologies Corporation wprowadza nową generację biurkowych i mobilnych drukarek termicznych. Produkty te pojawiają się na rynku w 35. rocznicę zaprezentowania przez firmę pierwszej drukarki kodów kreskowych znanej jako "Zebra Printer".

Mastercard zachęca do płatności bezgotówkowych

Firma w ramach kampanii "Warto Bezgotówkowo" zaoferuje użytkownikom programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials dodatkowe punkty za zakupy, zaś korzystającym z aplikacji SkyCash - bilety na komunikację miejską za połowę ceny.

Zakupy ze smartfonem. Co jeszcze nas czeka w tej dziedzinie?

W Polsce rośnie grupa osób, które chętnie testują nowinki technologiczne i produktowe. W 2016 r. już 30 proc. osób deklarowało otwartość i chęć korzystania, z czego 12 proc. stanowiło grupę tzw. heavy users.

6 powodów, dla których warto wdrożyć nowe technologie

Nowe technologie wspierają działalność lokalnych przedsiębiorstw i przyczyniają się do większej sprzedaży. W jaki sposób? Wyjaśnia to Michał Pawłowski, menedżer ds. sprzedaży i produktu w firmie iPOS.

Modern-Expo, czyli w labiryncie możliwości

- W Polsce jest już coraz więcej sklepów o wysokim, zachodnioeuropejskim standardzie - uważa Piotr Kraśnicki, dyrektor sprzedaży Modern-Expo, z którym analizujemy sklepy małoformatowe pod względem wyposażenia.

10 zasad visual merchandisingu

Dlaczego tablice promocyjne są czerwone? Czemu w trakcie wyprzedaży ubrania są porozrzucane? Na jakiej wysokości umieszczane są najdroższe produkty? Jak sklepy zachęcają klientów do zakupów? Na te pytania odpowiada visual merchandising.

Metro prezentuje nowości w Düsseldorfie

Trwa międzynarodowa interaktywna wystawa "Metro unboxed" w Düsseldorfie. Do 2 października członkowie Metro AG z 35 krajów z całego świata prezentują innowacyjne rozwiązania dla branży handlowej i gastronomicznej. Wśród wystawców znajduje się Makro Polska.

Carrefour ma nowego dostawcę wyposażenia

Modern-Expo rozpoczął współpracę z Carrefour Polska. Wyposażył już nowy hipermarket sieci w nowootwartej Galerii Północnej w Warszawie. W planach na ten rok jest również dostarczenie wyposażenia do sklepu Carrefoura w Piotrkowie Trybunalskim.

Modern-Expo kupił firmę informatyczną

R.E.D. (Research Engineering Development), dostawca oprogramowania i producent urządzeń pozwalających zautomatyzować procesy sprzedażowe, stał się częścią Modern-Expo Group. Oferta firmy wzbogaciła się więc m.in. o dotykowe terminale POS, kasy samoobsługowe i inteligentne wózki sklepowe.

Kampania Visa i Makro zakończona sukcesem

Podczas kampanii promocyjnej sieć hurtowni zanotowała wzrost liczby dziennych transakcji kartami i wartości średniego koszyka.