Handel - wyposażenie i technologie

Bezprzewodowe ładowanie klienta

Powermat - nowe narzędzie marketingowe łączące ładowanie bezprzewodowe smartfonów z inteligentną platformą mobilną, wchodzi właśnie do Polski. Są już pierwsze wdrożenia systemu.

POS orężem na sklepowym polu bitwy

Przestrzeń sklepu to obecnie miejsce spotkań tysiąca produktów z konsumentem. To też swoiste pole bitwy o uwagę kupujących. Zdaniem ekspertów z Pink Pepper Media tylko niestandardowa kampania z wykorzystaniem materiałów POS gwarantuje sukces sprzedażowy marki.

Efektywne zarządzanie wagami

Mettler Toledo prezentuje modułowy pakiet oprogramowania MTRS.

Samoobsługowa i tradycyjna w jednym

W zależności od natężenia ruchu klientów hybrydowa kasa firmy Diebold Nixdorf może być samoobsługowa lub może stanąć za nią kasjer.

Modern-Expo coraz bardziej międzynarodowe

Polski producent oraz dostawca wyposażenia handlowego łączy siły z koncernem Schweitzer. Sojusz dotyczy rynków niemieckojęzycznych.

Diebold Nixdorf już w Polsce

Proces przejęcia niemieckiego Wincora Nixdorfa przez amerykańskiego Diebolda zakończył się.

Visa otwiera nowe Centrum Innowacji w Londynie

I udostępnia partnerom w Europie swoją platformę dla deweloperów.

Kasoterminal pozyskał inwestora

Polski producent rozwiązań informatycznych dla małych i średnich sklepów uzyskał wsparcie funduszy zarządzanych przez TFI Capital Partners. Firma oferuje urządzenie iPOS duet, będące drukarką fiskalną zintegrowaną z terminalem płatniczym oraz aplikacją chmurową.

Wiceminister tłumaczy ideę e-paragonów

Kasy fiskalne będą działały on line. Dzięki temu klienci będą mogli otrzymywać paragony przez internet, a firmy nie będą musiały przechowywać papierowych rolek z paragonami - poinformował PAP wiceminister rozwoju Tadeusz Kościński.

PKO inwestuje w program lojalnościowy

PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w spółce ZenCard, oferującej technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych.

Mastercard: płatności zbliżeniowe coraz chętniej wybierane

Mastercard podsumował rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce w 2016 r., w tym transakcji zbliżeniowych, płatności mobilnych i tych z wykorzystaniem portfela cyfrowego Masterpass.