Handel - wyposażenie i technologie

7 grzechów głównych organizatorów programów lojalnościowych

Jednym z podstawowych celów działań lojalnościowych, oprócz wsparcia sprzedaży produktów, jest zbudowanie relacji z partnerami biznesowymi. Aby go osiągnąć nie wystarczy jednak ciekawa formuła programu i atrakcyjne nagrody.

Euronet instaluje sezonowe bankomaty

Do końca czerwca firma Euronet, operator sieci bankomatów, zainstaluje sezonowo 130 urządzeń w najpopularniejszych miejscowościach wypoczynkowych w Polsce. Urządzenia będą dostępne do końca września.

Bez aplikacji mobilnych ani rusz

Po pojawieniu się aplikacji mobilnych już nic nie jest takie jak przedtem - to konkluzja seminarium Pracodawców RP "Nowoczesne aplikacje - znaczenie i rola w rozwoju gospodarczym i społecznym", zorganizowanego w ramach projektu "GPS Przedsiębiorcy".

Marketing transakcyjny - z czym to się je?

Marketing transakcyjny wykorzystuje dane o płatnościach konsumentów dokonywanych kartą płatniczą i na podstawie ich analizy tworzy spersonalizowane i kontekstowe oferty w formie elektronicznej, czyli za pomocą e-maili i/lub sms-ów.

ePłatności przejmują część Kolportera

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności przejmuje część spółki Kolporter, specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, sprzedaży doładowań elektronicznych, a także błyskawicznych płatności za rachunki.

Nowe termiczne drukarki paragonów i etykiet od Brother

Firma Brother wprowadza na rynek serię przenośnych drukarek paragonów i etykiet przeznaczoną do eksploatacji w wymagających warunkach. Dzięki wysokiej prędkości druku i wytrzymałej konstrukcji modele mają spełniać wymagania przedsiębiorstw z sektorów takich jak logistyka, magazynowanie i handel.

Nowa wersja Verified by Visa

Visa zaktualizowała usługi Verified by Visa - globalnego rozwiązania, które zwiększa bezpieczeństwo zakupów online, pomagając potwierdzić, że płatności dokonuje prawowity posiadacz karty Visa.

Kolejki do kas frustrują klientów

Z najdłuższymi kolejkami klienci mierzą się w dyskontach i hipermarketach, z najmniejszymi - w małych sklepach osiedlowych. Prawie połowa kupujących jest gotowa zrezygnować z zakupów widząc zbyt długie kolejki, wynika z najnowszego badania Mastercard. Na kolejki są jednak sposoby.

Oświetlenie też może być inteligentne

Philips Lighitng wprowadza inteligentny system pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń Indoor Positioning, który bazuje na infrastrukturze oświetleniowej LED z nowymi funkcjami aplikacji mobilnej. Testowe wdrożenie odbyło się w sieci supermarketów Aswaaq w Dubaju.

Wagi FreshWay Vario z nowymi opcjami

Na Targach EuroShop 2017 Mettler Toledo zaprezentował po raz pierwszy nowe opcje w swoich modułowych wagach sklepowych z ekranem dotykowym.

Eurocash wprowadza RFID

Największa sieć hurtowni w Polsce wprowadza aktywne rozwiązanie RFID w 200 magazynach i innych punktach dystrybucyjnych. System ma zapewnić wysoką jakość produktów.