Handel - inne

Pierwsza stacja własna Moya z pizzą i kawą

20. kwietnia rozpoczęła działalność pierwsza stacja własna Moya przy ul. Ordona 1A w Warszawie, należąca do operatora tej liczącej już 140 placówek ogólnopolskiej sieci stacji paliw - firmy Anwim.

Kolejny Future Store Empik otwarty

28 kwietnia w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall ruszył Empik po przebudowie. To czwarty Future Store Empik w Polsce.

Ikea zamierza stworzyć sieć restauracji

Sieć rozważa otwieranie niezależnych restauracji, działających z dala od tradycyjnych lokalizacji, czyli nie w prowadzonych już sklepach, ale w samodzielnych lokalizacjach w centrach miast.

Trendy na rynku detalicznym mieszają w gastronomii

Kąciki z kawą czy hot dogami w sklepach typu convenience, a także rosnąca presja płacy związana ze wzrostem płac w sklepach wielkopowierzchniowych, to tylko niektóre problemy, z jakimi obecnie boryka się branża gastronomiczna w Polsce, wynika z najnowszego raportu PMR.

Skandynawska sieć sklepów w Port Łódź

Łódzkie centrum handlowe, należące do Ikea Centres Polska, powiększyło portfolio marek o Jysk.

NSZZ "Solidarność": zainteresowanie pracowników strajkiem przerosło nasze oczekiwania

We wtorek 2 maja NSZZ "Solidarność" organizuje w sklepach protest pod kryptonimem "Panda". Przyłączyli się do niego mają pracownicy m.in. sieci Biedronka, Auchan, Tesco, Decathlon, Dino, halach Makro a także dwóch centrów dystrybucyjnych Amazon i H&M.

Leroy Merlin ma nowych "Bohaterów Domu"

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. Już jutro, 27 kwietnia, wystartuje emisja nowego spotu reklamowego.

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Neonet w Ciechocinku

Zmienia adres, powiększa się i modernizuje.

Nowe stacje paliw Circle K

Firma Circle K Polska, prowadząca dotychczas stacje paliw pod logo Statoil, kontynuuje rozwój sieci na polskim rynku.

Convenience to przyszłość

- Obecnie sprzedaż sklepów convenience szacuje się na 8 mld zł, czyli około 4 proc. całego rynku detalicznego spożywczego. Z naszych analiz wynika, że w ciągu 7-10 lat udział ten wzrośnie do około 10 proc. - mówi w rozmowie z "Handlem" Grzegorz Łaptaś, dyrektor PWC (na zdjęciu).