Handel - franczyza i grupy zakupowe

PGS zadowolony z "Punktomaniaków"

Polska Grupa Supermarketów świętuje trzecią rocznicę programu "Punktomaniacy", prowadzonego w sklepach Top Market, Delica i Minuta8. Jak informują władze Grupy, program nie tylko wpłynął pozytywnie na relacje z klientami, ale również na wyniki poszczególnych sklepów.

Społem poszerza asortyment własnej marki

Krajowa Platforma Handlowa Społem zapowiada zwiększenie oferty własnych marek m.in. o piwo.

Grupa Muszkieterów otwiera pierwszy w Polsce Shop Lab

Działa już Laboratorium Marketingowe Wsparcia Procesów Innowacyjnych - Shop Lab, stworzone przez Grupę Muszkieterów we współpracy z UE w Poznaniu. Wyposażone jest w sprzęt i meble umożliwiające prowadzenie prac badawczo-rozwojowych dotyczących zachowań konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.

Grupa Kupiec rusza z konkursem

Polska Grupa Zakupowa Kupiec przy współpracy z E Wedel organizuje konsumencki konkurs sms-owy. W puli nagród 1 skuter i 10 rowerów trekkingowych marki Romet.

Spar sponsorem mistrzostw w lekkiej atletyce

European Athletics U23 Championships odbędą się w tym roku w Bydgoszczy.

Spar otwiera sklepy w lokalizacjach po Almie

Tym razem Kraków wzbogaca się o kolejne sklepy pod szyldem sieci.

PGS planuje wprowadzenie marki własnej

- Rozpoczęliśmy współpracę pozwalającą nam na wprowadzenie produktów marki własnej. Oczywiście wyprodukowanych w 100 proc. w Polsce - mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, skupiającej m.in. marki Top Marker, Minuta8 i Delica (na zdjęciu).

Udany kwartał dla Delikatesów Premium Nasz Sklep

W pierwszym kwartale każdy oddział GK Specjał otwierał nowe sklepy. Obecnie cała sieć franczyzowa Grupy liczy ponad 5550 sklepów. Dynamika przyrostu placówek do sieci LD Holding 2015 do 2016 r. wyniosła ponad 17 proc.

Akademia dla franczyzobiorców

- Dajemy niezależnym polskim przedsiębiorcom możliwość korzystania z nowoczesnych narzędzi oraz wiedzy wcześniej zarezerwowanej głównie dla sieci wielkoformatowych - mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, menedżer Akademii Umiejętności Eurocash.

Ruszyła X edycja kampanii "Muszkieterowie dla Polek"

W ramach akcji kobiety będą mogły poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym. Mammobus będzie czekał na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché.

Intermarché zadebiutuje w Warszawie

Sieć podpisała właśnie umowę najmu na ponad 2 610 mkw. w budowanej obecnie na warszawskich Bielanach Galerii Młociny.