Handel - franczyza i grupy zakupowe

Grupa Chorten rozwija markę własną

Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten, zapowiada, że firmy zależy na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w planach jest także budowa segmentu wyrobów niszowych, uwzględniających zmiany stylu życia i żywienia Polaków.

Remodeling sklepu za wieloletnią współpracę

Carrefour proponuje franczyzobiorcom, którzy działają w sieci od lat, przebudowę sklepu według najnowszych standardów.

Livio w Płocku po metamorfozie

Aż 45 rodzajów przypraw na zaledwie 30 mkw. sali sprzedaży, rękawiczki jednorazowe sprzedawane na sztuki przy kasie czy zasłaniający ekspozycję alkoholi regał z cukierkami na wagę to już przeszłość w sklepie Norberta Durki. Wiosną Livio w Płocku zmieniło się nie do poznania.

Spar liczy już ponad 240 sklepów

Tylko w pierwszym tygodniu sierpnia sieć uruchomiła trzy sklepy i w planach na ten miesiąc ma kolejne.

Jawa chce rozwijać się na nowych rynkach, w tym warszawskim

Celem zarządzających drogeryjną Jawą jest zrzeszenie w sieci tysiąca sklepów. Zamierzają to osiągnąć już w 2018 r.

Spar coraz większy

28 lipca br. do sieci dołączył kolejny supermarket.

Carrefour otwiera sklepy sezonowe

Obecnie sieć testuje cztery placówki w formacie express convenience, o powierzchni od 24 do 100 mkw.

Chata Polska ma już 250 sklepów

W sobotę 22 lipca w Zielonej Górze rozpoczęła działalność 250. placówka Chaty Polskiej. Jej właścicielami są Iwona i Robert Matuszak, dla których jest to już czwarta placówka w tej sieci.

Żabka w Manufakturze

W Manufakturze został otwarty pierwszy w Łodzi sklep sieci Żabka mieszczący się na terenie galerii. Jest to zarazem czwarta Żabka zlokalizowana w centrum handlowym.

Produkty Anny Lewandowskiej w Żabce

W ofercie sieci pojawiły się batony marki "Foods by Ann".

Żabka Polska w Polskiej Radzie Centrów Handlowych

Przynależność do grona firm zrzeszonych w stowarzyszeniu to konsekwencja wdrażanej obecnie strategii ekspansji sklepów sieci w galeriach handlowych.