Handel - franczyza i grupy zakupowe

Livio rośnie w Wielkopolsce

W tym roku poznański oddział LD Holding (Grupa Kapitałowa Specjał) rozwinął sieć Livio o 50 sklepów.

Sprzedaż rośnie

W sklepach małoformatowych wartość sprzedaży w kwietniu i w maju była wyższa niż rok temu.

PGS z marką własną O!

- W sklepach Top Market pojawiły się produkty marki własnej O! Obecnie oferta obejmuje m.in. napoje, makarony, mąki, kaszę gryczaną, kaszę jęczmienną i ryż, poinformowała Polska Grupa Supermarketów.

Spar wspiera Akademię Sportu Andrzeja Suprona

Franczyzowa sieć, kojarzona z licznymi działaniami na rzecz sportu i aktywnego trybu życia, w czerwcu br. podjęła współpracę z Akademią Sportu Andrzeja Suprona, która wspiera młodych i utalentowanych adeptów sztuki zapaśniczej. 

Maciej Mitoraj odchodzi z Żabka Polska

W firmie piastował stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju.

Centra handlowe na celowniku Żabki

Żabka Polska, operator sieci Żabka, planuje uruchamiać nowe placówki w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu.

PGS testuje markę własną w alkoholach

Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła testy marki własnej wyrobów spirytusowych oraz piwnych. Pierwsze partie właśnie trafiają do wybranych sklepów Top Market.

Spar International notuje wzrosty sprzedaży

W 2016 roku detalista osiągnął sprzedaż w wysokości 33,1 mld euro, co oznacza 4,5-proc. wzrost w stosunku do 2015 r.

Nowa kampania telewizyjna sieci Delikatesów Centrum

Od 18 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać po raz pierwszy w historii sieci sklepów Delikatesy Centrum spoty reklamowe z hasłem "Smak jest w Centrum".

Gama wkracza do Olsztyna

Pierwszy sklep sieci został otwarty w tym mieście 16 maja.

Żabka z nowym centrum logistycznym

MLP Group podpisało kontrakt ze spółką Żabka Polska. Umowa zakłada wybudowanie centrum logistycznego obsługującego sieć sklepów Żabka oraz Freshmarket o powierzchni 24,7 tys. mkw.