Handel - dyskonty

Lidl kusi stażystów

Trzymiesięczny staż, własne projekty, praca z doświadczonymi specjalistami i 3000 zł brutto na miesiąc proponuje Lidl swoim tegorocznym stażystom. Rekrutacja do programu stażowego "The Lidl way to career" potrwa do 31 marca.

Biedronka rozpoczęła akcję "Super Zwierzaki"

To kolejna aktywność realizowana w ramach programu lojalnościowego "Moja Biedronka".

Aldi goni "wielką czwórkę"

Niemiecki dyskonter uruchomił swój 700. sklep w Wielkiej Brytanii. Jest już piątym największym detalistą kraju po sieciach Tesco, Sainsbury’s, Asda i Morrisons.

Lidl zainwestuje oszczędniej

Po zmianie na stanowisku prezesa zarządu Lidla coraz wyraźniej słychać głosy o ograniczaniu wprowadzania nowego konceptu, zwłaszcza w przypadku modernizacji już działających placówek. Zapowiada się powrót do "dyskontowych cnót".

Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii Biedronki

Akcja "Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan" potrwa od 20 marca do 2 kwietnia i będzie prowadzona w telewizji i w sklepach sieci.

Lidl wydaje 6. książkę kucharską

Od poniedziałku 20 marca sieć rusza z akcją promocyjną, w której do zdobycia jest książka "Rodzinna Kuchnia Lidla" z przepisami kulinarnych ambasadorów marki: Karola Okrasy, Pawła Małeckiego oraz po raz pierwszy Darii Ładochy.

Biedronka rozbudowuje ofertę produktów premium

W ofercie wybranych sklepów sieci pojawi się homar pochodzący z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda.

Kierowcy tirów skarżą się na dyskonty

Kierowcy dostarczający towar do sieci Lidl i Aldi w Wielkiej Brytanii uważają, że sieci ich wykorzystują - podaje BBC. Oczekują bowiem od nich rozładowywania dostaw. Według kierowców powinien to robić personel centrów dystrybucyjnych.

Netto bez podwyżek, ale...

W tym roku sieć planuje wprowadzić system motywacyjny dla pracowników.

Biedronka leci na Białołękę

11,9 mln złotych zapłaci Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, za dwie działki na warszawskiej Białołęce. Powstanie na nich kolejny dyskont sieci.

Netto: do 100 tys. zł rocznie dla fundacji

Wraz z Fundacją Moniki Pyrek Netto stworzyło funduszu "Skok w marzenia", który ma na celu wspieranie rozwoju karier młodych i utalentowanych sportowców. - Jesteśmy lokalną firmą i zawsze wspieramy lokalne inicjatywy - powiedział Kent Fogh Petersen, dyrektor generalny Neto Polska