Handel

Dzieci na zakupach wydają ponad ćwierć miliarda zł miesięcznie

Dzieci w wieku 5-17 lat w Polsce najczęściej kupują napoje, słodycze i przekąski. Wydają na nie miesięcznie ok. 285 mln zł, wynika z opracowania GfK.

Biedronka rusza z koleją akcją charytatywną

Sieć wspólnie z Caritas Polska zachęca do podarowania dzieciom obiadu.

Costa Coffee rządzi w Europie

Brytyjska sieć kawiarni jest największą tego typu firmą w Europie, wynika z zestawienia Lebensmittel Zeitung.

Hala Koszyki rok po otwarciu: 3 mln wizyt

- Pierwszy rok funkcjonowania Hali Koszyki spełnił, a nawet przerósł nasze oczekiwania - mówi w rozmowie z www.handelextra.pl Edyta Bobek, leasing director z Griffin Premium RE., firmy będącej właścicielem Hali Koszyki.

Na Żeraniu powstanie nowe centrum handlowe

Na warszawskiej Białołęce powstanie kolejne centrum handlowe - tym razem tuż nad Kanałkiem Żerańskim, w sąsiedztwie centrum handlowego Auchan Modlińska i w bliskiej odległości od otwartej we wrześniu br. Galerii Północnej.

Lidl poszukuje pracowników

W tym celu sieć zaprasza wszystkich zainteresowanych na swoje stoisko podczas Dni Kariery w Poznaniu i w Warszawie oraz poznańskich targów Absolvent Talent Days.

Makro: II edycja programu Szef dla Młodych Talentów

Nowy cykl zainaugurował Mikser Kulinarny, w którym udział wzięło 200 osób z całej Polski.

Dyskonty: od efektywności do emocji

Koncepcja funkcjonowania sieci dyskontowych. Sebastian Rennack z LZ Retailytics kontynuuje cykl poświęcony trendom, rozwojowi i perspektywom sektora handlu w Polsce, a także strategiom działania czołowych uczestników rynku.

10 lat Factory Poznań

Centrum wyprzedażowe, zarządzane przez Neinver, każdego roku odwiedza średnio 2,5 mln klientów. W ciągu 10 lat sprzedaż rosła średnio o 7 proc. rocznie.

Prognoza: Biedronka w III kw. zwiększyła sprzedaż o 12 proc.

Według prognozy Domu Maklerskiego mBanku grupa Jeronimo Martins miała w III kwartale przychody wyższe o ponad 10 proc. niż rok wcześniej. Głównie dzięki Biedronce.

Galeria Młociny ma być gotowa w 2019 roku

Spółki Echo Investment i EPP (Echo Polska Properties) podpisały umowy z trzema bankami na sfinansowanie budowy Galerii Młociny w Warszawie. Kredyt udzielony został na czas budowy oraz pięcioletni okres inwestycyjny.