Handel

Polska na europejskim podium

Nasz kraj zajmuje trzecie miejsce w Europie pod względem dynamiki wzrostu udziału własnych marek w rynku.

Najbiedniejsi rzadko kupują w promocji

Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby. Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł - wynika z raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków 2017".

Livio rośnie w Wielkopolsce

W tym roku poznański oddział LD Holding (Grupa Kapitałowa Specjał) rozwinął sieć Livio o 50 sklepów.

Jeśli kawa na wynos w sklepie, to głównie latte w Żabce

Najbardziej znaną siecią sklepów spożywczych oferujących kawę na wynos jest Żabka. Tam też klienci najczęściej kupują kawę. Jednocześnie, jeśli chodzi o smak napoju, zdecydowanie przoduje sieć 1 Minute, wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Makro wycofuje się ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego

To pierwsza hurtownia spożywcza w Polsce, która składa taką deklarację.

Sprzedaż rośnie

W sklepach małoformatowych wartość sprzedaży w kwietniu i w maju była wyższa niż rok temu.

Bricomarché po sąsiedzku

Bricomarché uruchomił serię internetowych porad pod hasłem "Bricomarché po sąsiedzku". Do udziału w kampanii zaprosił m.in. dziennikarkę i prowadzącą programy poradnikowe Maję Popielarską, Wieśka Skibę, znaną "złotą rączkę" oraz Izę i Monikę Jurasik prowadzące blog "Dom z Duszą".

7 grzechów głównych organizatorów programów lojalnościowych

Jednym z podstawowych celów działań lojalnościowych, oprócz wsparcia sprzedaży produktów, jest zbudowanie relacji z partnerami biznesowymi. Aby go osiągnąć nie wystarczy jednak ciekawa formuła programu i atrakcyjne nagrody.

Biedronka promuje cielęcinę

W ramach akcji Festiwal polskiej cielęciny Biedronka oferuje różową cielęcinę pod marką "Kraina Mięs“, której produkcja jest kontrolowana "od zagrody do widelca“. Najbliższa odsłona akcji potrwa od 22 do 28 czerwca br.

PGS z marką własną O!

- W sklepach Top Market pojawiły się produkty marki własnej O! Obecnie oferta obejmuje m.in. napoje, makarony, mąki, kaszę gryczaną, kaszę jęczmienną i ryż, poinformowała Polska Grupa Supermarketów.

Goodman zwiększa powierzchnię w Gdańsku

Jeden z największych deweloperów powierzchni logistycznych oddał wczoraj do użytku drugi magazyn w Pomorskim Centrum Logistycznym (PCL), zwiększając jego powierzchnię do 88 tys. mkw. Goodman zapowiada też budowę kolejnej hali w tej lokalizacji.