E-commerce

Morele.net na fali wzrostu

W 2016 r. serwis Morele.net zrealizował milion zamówień. Przychody wyniosły 600 mln zł. Poziom realizowanych dziennie transakcji sięga ponad 5 tys. - podała spółka.

eCarrefour.pl zwiększa zasięg

Usługa click & collect sklepu internetowego obowiązuje już we wszystkich supermarketach sieci.

Jest potencjał w e-handlu. Także na skalę światową

Sklep internetowy to jeden z niewielu biznesów, który nadal można rozwinąć z przysłowiowej firmy w garażu, do giganta świadczącego usługi na całym świecie, uważa Justyna Skorupska, head of business consulting Europe w agencji interaktywnej E-point.

W sieci łatwo o podróbki

Ponad 560 spraw o podróbki zakupione w Internecie odnotowały Europejskie Centra Konsumenckie w całej UE w ciągu zaledwie pół roku.

Zakupowe preferencje e-konsumenta

Zakupy w sieci Polacy robią zwykle w godzinach pracy, a więc między 8.00 a 17.00. Najmniejszy ruch jest zdecydowanie w weekendy. Najbardziej gorącą porą dla przedsiębiorców sprzedających w sieci jest okres od października do grudnia.

Frisco.pl: w 2016 r. udało nam się podwoić liczbę regularnie kupujących

W planach na ten rok jest dalsza koncentracja na warszawskim rynku oraz budowa nowego magazynu.

Bdsklep.pl z wielkanocnymi profitami

Supermarket on-line oferuje między innymi gwarancję dostawy przed Wielkanocą w dowolne miejsce w Polsce.

E-handel: Polska daleko w rankingu

Polska znalazła się dopiero na trzynastym miejscu spośród osiemnastu europejskich krajów badanych pod względem udziału e-commerce w handlu ogółem - informuje w raporcie GfK.

Cała prawda o konsumentach internetowych

Mieszkańcy naszego regionu już średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40 proc. transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują przy pomocy komputera, a jedynie 11 proc. z nich preferuje zakupy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

Marketing automation sposobem na konsumentów

Zmieniające się nawyki komunikacyjne pociągają za sobą zmiany w sposobie robienia zakupów. Nowe technologie mają coraz większy wpływ na to jak i co kupują klienci. Według Deloitte aż 56 proc. zakupów w sklepach stacjonarnych jest efektem wcześniejszego korzystania z Internetu.

Przez internet najczęściej kupowane są ubrania i obuwie

Firma Mastercard opublikowała wyniki pierwszej edycji badania pt. "Masterindex - ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności" przeprowadzonego w Polsce i 22 innych europejskich krajach.