E-commerce

Damian Zapłata z First Data do Allegro

Do zespołu zarządzającego Allegro dołączył Damian Zapłata jako chief commercial officer i członek zarządu Allegro.

Zalando będzie sprzedawać kosmetyki

Wiosną 2018 r. Zalando wejdzie na rynek kosmetyczny sprzedając pełen asortyment produktów do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych.

Nowy sposób finansowania zakupów w e-sklepach

PayU wprowadza nowy sposób finansowania zakupów internetowych, polegający na odroczeniu płatności do 30 dni. Usługa "PayU Płacę" później jest już dostępna w ramach programu pilotażowego w kilkunastu sklepach internetowych.

6 proc. polskich internautów kupuje żywność w modelu subskrypcyjnym

Artykuły spożywcze w dużych miastach kupuje przez internet kilkanaście proc. Polaków. Spośród nich 6 proc. wybiera subskrypcję.

Zwroty w e-sklepach

92 proc. konsumentów chętnie ponownie dokona zakupu w e-sklepie, jeżeli procedura oddania produktu była prosta. Pomocna w osiągnięciu tego celu może być specjalna platforma, dzięki której klient otrzyma pieniądze na konto w ciągu 24 godzin.

Walmart zapowiada szturm online

Największy detalista FMCG na świecie już w 2018 roku zamierza zwiększyć sprzedaż internetową o 40 proc.

Aktywny bdsklep.pl

Bdsklep.pl, we współpracy z Fitqbe, wdrożył dla swoich pracowników program, w którym za każdą aktywność sportową gromadzą punkty, które mogą wymieniać np. na nagrody w kafeterii. W projekcie jest 55 sportów do wyboru.

"Kurier wieczór" na Allegro

Allegro i DHL Parcel wprowadzają usługę, która ułatwi zakupy internetowe. Teraz na życzenie kurierzy dostarczą paczki nawet późnym wieczorem.

Najbardziej rozpoznawalnym e-sklepem z żywnością jest Tesco

To wynik badania "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-commerce Polska". Jednak tylko 22 proc. internautów kupuje jedzenie poprzez sieć.

Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone

Według raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 r. Paczkomat InPost jest drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci. Jest też wybierany prawie dwa razy częściej niż dostawa poprzez okienko pocztowe.

Internetowy klub zakupowy Zalando już w Polsce

Z początkiem września 2017 r. Zalando uruchomiło dla polskich klientów usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród 2500 marek, również premium, wszystkich mocno przecenionych.