E-commerce

Zakupowe preferencje e-konsumenta

Zakupy w sieci Polacy robią zwykle w godzinach pracy, a więc między 8.00 a 17.00. Najmniejszy ruch jest zdecydowanie w weekendy. Najbardziej gorącą porą dla przedsiębiorców sprzedających w sieci jest okres od października do grudnia.

Frisco.pl: w 2016 r. udało nam się podwoić liczbę regularnie kupujących

W planach na ten rok jest dalsza koncentracja na warszawskim rynku oraz budowa nowego magazynu.

Bdsklep.pl z wielkanocnymi profitami

Supermarket on-line oferuje między innymi gwarancję dostawy przed Wielkanocą w dowolne miejsce w Polsce.

E-handel: Polska daleko w rankingu

Polska znalazła się dopiero na trzynastym miejscu spośród osiemnastu europejskich krajów badanych pod względem udziału e-commerce w handlu ogółem - informuje w raporcie GfK.

Cała prawda o konsumentach internetowych

Mieszkańcy naszego regionu już średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40 proc. transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują przy pomocy komputera, a jedynie 11 proc. z nich preferuje zakupy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

Marketing automation sposobem na konsumentów

Zmieniające się nawyki komunikacyjne pociągają za sobą zmiany w sposobie robienia zakupów. Nowe technologie mają coraz większy wpływ na to jak i co kupują klienci. Według Deloitte aż 56 proc. zakupów w sklepach stacjonarnych jest efektem wcześniejszego korzystania z Internetu.

Przez internet najczęściej kupowane są ubrania i obuwie

Firma Mastercard opublikowała wyniki pierwszej edycji badania pt. "Masterindex - ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności" przeprowadzonego w Polsce i 22 innych europejskich krajach.

Polacy są za e-handlem w niedziele

81 proc. e-konsumentów robi zakupy w internecie tego dnia.

E-konsumenci chcą płacić szybko i wygodnie

Dla współczesnego klienta liczy się nie tylko wygoda samego procesu zakupowego, ale i szybkość realizacji transakcji. A najlepiej, by sam proces płatności był niemal niezauważalny - wynika z raportu "Płatności Cyfrowe 2016", opracowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

David Meister dołączył do bdsklep.pl

Funkcję director of growth objął z początkiem roku. To nowo utworzone stanowisko w strukturach spółki.

Polska strona Carrefour Marketplace już powstaje

Jeszcze w tym roku Carrefour uruchomi w Polsce usługę marketplace - platformę internetową poprzez którą producenci będą mogli sprzedawać swoje wyroby. Powstała już strona internetowa, na razie tylko po angielsku.