E-commerce

E-konsumenci chcą płacić szybko i wygodnie

Dla współczesnego klienta liczy się nie tylko wygoda samego procesu zakupowego, ale i szybkość realizacji transakcji. A najlepiej, by sam proces płatności był niemal niezauważalny - wynika z raportu "Płatności Cyfrowe 2016", opracowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

David Meister dołączył do bdsklep.pl

Funkcję director of growth objął z początkiem roku. To nowo utworzone stanowisko w strukturach spółki.

Polska strona Carrefour Marketplace już powstaje

Jeszcze w tym roku Carrefour uruchomi w Polsce usługę marketplace - platformę internetową poprzez którą producenci będą mogli sprzedawać swoje wyroby. Powstała już strona internetowa, na razie tylko po angielsku.

Kobiety a zakupy w sieci

Z okazji Dnia Kobiet - eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej - opracowali Poradnik pt. “Kobiety w e-commerce". Już 36 proc. kobiet, które robią zakupy w sieci deklaruje, że zdarzyło im się zrobić zakupy na smartfonie, a 22 proc. użyło do zakupów tabletu.

Oracle i Mastercard łączą siły

Firmy nawiązały globalną współpracę, która ma na celu dostarczenie efektywnych rozwiązań w obszarze płatności cyfrowych dla sektora handlu detalicznego i branży hotelarskiej.

Klienci chcą mieć wpływ na ofertę e-sklepów

Współcześni klienci doceniają personalizację - wynika z badań GfK, przeprowadzonych wśród ponad 20 tys. konsumentów z 20 krajów, w tym z Polski.

E-sklepy podsumowują 2016 rok

Według raportu z polskich sklepów internetowych opublikowanego przez platformę Shoper, 76 proc. właścicieli e-sklepów odnotowało w 2016 r. wzrost przychodów względem roku 215. W wypadku 40 proc. takich firm wzrosty sięgały 10-30 proc.

IGE: wyłączcie e-handel z ograniczenia w niedziele

e-Izba postuluje o wyłączenie handlu elektronicznego spod zakresu ograniczenia handlu w niedziele. Przestrzega przed ekspansją zagranicznych e-sklepów, w których polski konsument będzie wydawał pieniądze, jeśli zakaz wejdzie w życie.

Merlin rozdaje rabaty

Księgarnia internetowa merlin.pl rozpoczyna promocję, w której nagradza klientów za zakupy kuponem rabatowym. Warunkiem jest płatność BLIK-iem.

Polski rynek e-commerce rośnie na potęgę

Polski rynek e-commerce od lat dynamicznie się rozwija, na co wpływ ma wiele czynników. Czy w 2020 r. jego wartość rzeczywiście przekroczy 63 mld zł?

Patriotyzm zakupowy wśród Polaków

W delikatesach internetowych polskikoszyk.pl z każdych 100 zł prawie 74 zł wydawane jest na rodzime artykuły. Na kolejnych miejscach plasują się produkty niemieckie i włoskie.