E-commerce

Merlin.pl nabiera wiatru w żagle

Merlin Group zapowiada, że chce być najszybciej rosnącą grupą e-commercową w regionie.

Merlin.pl z nowym właścicielem

Notowana na rynku NewConnect spółka Merlin Group przejmuje prawa do znaku towarowego merlin.pl.

Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w Internecie

Najefektywniejszym natomiast "reklamowo-zakupowym" dniem okazuje się wtorek.

Obniżki cen - to one najbardziej przyciągają

Z raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków 2017", przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49 proc. użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki.

PIBJA: Auchan Direct najlepszym e-sklepem

Polski Instytut Badań Jakości przyjrzał się funkcjonowaniu supermarketów internetowych. Najlepszym sklepem internetowym został Auchan Direct, drugim miejscu jest e- market E.Leclerc, pierwszą e-trójkę sieci spożywczych zamyka Tesco.

E-Logistics ma nowego dyrektora

Do zespołu E-Logistics z Grupy OEX dołączył Piotr Lewaciuk, przez ostatnie 8 lat związany z Grupą Integer. Jako dyrektor sprzedaży logistyki e-commerce na region CEE będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i pozyskiwanie projektów z sektora e-handlu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Nastolatkowie masowo robią zakupy w sieci

Jak pokazują dane Lizard Media, firmy wdrażającej rozwiązania e-commerce w Polsce oraz obsługującej sklepy internetowe z różnych branż, rośnie liczba transakcji dokonywanych przez młodzież.

Co trzeci klient robi zakupy w sieci

W 2030 r. może być nawet o 77 proc. mniej sklepów stacjonarnych niż obecnie a 50 proc. transakcji będzie realizowanych przez internet - wynika z raportu zachowań zakupowych konsumentów "Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku".

Amazon celuje w drogerie

Internetowy detalista kontynuuje ekspansję w Europie. Tym razem zamierza poszerzyć asortyment o artykuły drogeryjne pod własna marką i podjąć współpracę z innymi sieciami.

E-commerce w realu

Jak zaprojektować stacjonarny oddział sklepu internetowego?

Morele.net na fali wzrostu

W 2016 r. serwis Morele.net zrealizował milion zamówień. Przychody wyniosły 600 mln zł. Poziom realizowanych dziennie transakcji sięga ponad 5 tys. - podała spółka.