E-commerce

Fakty i mity o zakupach w sieci

Coraz więcej konsumentów nabiera zaufania do zakupów w sklepach internetowych, ale nie brak też tradycjonalistów ceniących bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Wokół sklepów internetowych narosło kilka mitów. Razem z ekspertami z bdsklep.pl obalamy niektóre z nich.

eBay jest już po polsku

Jeden z największych portali aukcyjnych na świecie wzbogaca swoją stronę główną o nowy interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna od 16 sierpnia dostępna jest również w polskiej wersji językowej.

Vobis świętuje 25-lecie

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, sprzętu rtv i agd, obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Z tej okazji wdraża nową strategię maksymalizacji sprzedaży. Organizuje też konkurs dla klientów.

Polska piątym największym rynkiem e-commerce w UE

Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld zł, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc.

Allegro wyróżnia supersprzedawców

10 sierpnia rusza nowy program dla najlepszych sprzedawców na Allegro. Po spełnieniu wymagań co do jakości obsługi "supersprzedawcy" będą mogli zachęcać klientów do kolejnych zakupów w serwisie specjalnymi monetami, które można następnie wymieniać na kupony rabatowe.

Bdsklep: na m-commerce przyjdzie jeszcze czas

Choć większość dużych graczy na polskim rynku e-commerce ma już wersję mobilną swoich platform sprzedażowych, to nadal wielu z nich nie zdecydowało się na wprowadzenie dedykowanej aplikacji. Czemu tak się dzieje? Wyjaśnia to Paweł Paszkowski, dyrektor e-commerce bdsklep.pl.

Bdsklep.pl nie boi się internetowej ekspansji gigantów sprzedażowych

- Silny trend przenikania handlu tradycyjnego do e-commerce to naturalna kolej rzeczy, ale nie zagrozi ona w żaden sposób dotychczasowym graczom typu pure player i ich pozycji - uważa Paweł Paszkowski, dyrektor e-commerce bdsklep.pl.

M-commerce za e-commerce

Zakupy przez internet to codzienność dla coraz większej grupy osób. Ciekawostką jest, że telefony mają tu decydującą rolę w godzinach porannych, podczas gdy komputer wykorzystywany jest na równym poziomie przez cały dzień - wynika z analiz polskiego oddziału firmy Awin.

Bdsklep.pl: jest dobrze, będzie jeszcze lepiej

Bdsklep.pl trzy tygodnie po starcie z zupełnie nową stroną e-marketu, nadal pracuje nad udoskonaleniem serwisu, choć zapewnia, że zbiera dobre opinie na temat relaunchu.

Grupa Merlin z ambitnymi planami rozwoju

I ze znakiem towarowym merlin.pl w kieszeni.

Bdsklep.pl: naszym celem wciąż pozostaje 100 mln zł obrotu rocznie

Internetowy supermarket 1 lipca br. pojawił się w nowej odsłonie. O zmianach i planach Handlowi Extra opowiada Paweł Paszkowski, dyrektor e-commerce w Bdsklep.pl.