Drogeria

Zalando będzie sprzedawać kosmetyki

Wiosną 2018 r. Zalando wejdzie na rynek kosmetyczny sprzedając pełen asortyment produktów do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych.

Szansą są zmiany

- Polscy producenci powinni bardziej niż do tej pory wspierać rodzimy handel - mówi Marzena Gradecka, założycielka i właścicielka Polskiej Grupy Drogeryjnej, prezes Drogerii Jasmin.

Super-Pharm: zapisy do programu lojalnościowego na terminalu płatniczym

Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z projektem prowadzonym z ZenCard - narzędziem do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Klienci, którzy będą chcieli przystąpić do Klubu LifeStyle, będą mogli zapisać się do programu bezpośrednio z poziomu terminala płatniczego.

Były właściciel drogerii może liczyć na łagodny wyrok

W Niemczech trwa proces Antona Schleckera, byłego właściciela - obecnych również w Polsce - drogerii Schlecker.

Bella. Kierunek ultracienkie

TZMO, producent artykułów higienicznych dla kobiet pod marką Bella wprowadza nowe, zaawansowane technologicznie produkty w segmencie premium.

W Hebe zapachy do 60 proc. taniej

Oferta obowiązuje od 12 do 20 października we wszystkich sklepach sieci.

Hebe otwiera 17. drogerię w stolicy

12 października sieć wzbogaciła się o kolejny lokal w Warszawie.

Marki z segmentu beauty w erze digital

W dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online.

Nowe Drogerie Jawa

Pod szyldem Drogeria Jawa właśnie ruszyła placówka w Łochowie. Sieć przygotowuje się już do kolejnych otwarć, m.in. w Radomiu.

Jeronimo Martins musiał wyhamować z rozwojem aptek

Rynek apteczny w Polsce przechodzi właśnie rewolucję, która rykoszetem trafiła w Jeronimo Martins i zahamowała rozwój tej firmy w segmencie aptek (z marką Hebe). To nie jedyny operator, która musi obecnie zmodyfikować swoje plany - rynek aptek często przenika się bowiem z rynkiem drogerii.

Suplementy diety na celowniku resortu zdrowia

Producenci suplementów diety sceptycznie odnoszą się do projektu zmian w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia, nad którą pracuje resort zdrowia. Obawiają się kar finansowych za niewłaściwe reklamy, które mają sięgać nawet 20 mln zł.