Działa już strefa Grand Kitchen w Arkadii

Warszawskie CH Arkadia zyskała nową restauracyjną przestrzeń, usytuowaną na pierwszym piętrze. Do tej pory na jej terenie otworzyło się 11 lokali, dwunasty ruszy niebawem.

Strefa wypełniła się światłem, ciepłymi barwami drewna i miedzi, a przede wszystkim jedzeniem z różnych stron świata.

W sercu strefy Grand Kitchen, właśnie otwartej w Arkadii, powstała część rodzinna, łącząca część restauracyjną ze strefą rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz salą zabaw dla dzieci „Fikołki”, usytuowaną na ponad 1300 mkw.

– Obecnie w obiektach handlowych coraz więcej przestrzeni zajmuje rekreacja, rozrywka, a przede wszystkim gastronomia. Nowoczesna i przyjazna aranżacja tych stref ożywia otoczenie i sprzyja spotkaniom – mówi Monika Lewczuk-Kuropaś, rzecznik prasowy Arkadii.

Jej zdaniem Grand Kitchen to nowatorski pomysł, który opiera się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni oraz różnorodnej ofercie gastronomicznej. Klienci mogą w niej posmakować kuchni z wielu stron świata.

Największym najemcą strefy jest Azia Concept – dwupoziomowy lokal o powierzchni 1118 mkw., posiadający duży zewnętrzny taras. Klienci mają do dyspozycji restaurację japońską Hana Sushi, chińskie potrawy Dim Sum, tajskie specjały Nai Thai, a także bar Hana Sushi Express, dla osób, które szukają szybkiej przekąski.

Drugą co do wielkości restauracją w strefie jest pierwszy w Polsce koncept Black Burgers. Ten lokal o powierzchni 547 mkw. kusi oryginalną aranżacją i klimatem baru na antresoli z widokiem na Warszawę, gdzie serwuje się 12 burgerów w różnych odsłonach, a także dania wegetariańskie oraz wegańskie.

Klienci mogą też kosztować przysmaków kuchni libańskiej w restauracji Fenicja. Jej powierzchnia to 171 mkw. W Fenicji dostępne są shishe oraz szeroki wybór win, których tradycja tworzenia sięga korzeniami starożytnej Fenicji. Wielbiciele kuchni wegańskiej i wegetariańskiej będą zadowoleni z oferty restauracji Zielona, która specjalizuje się w posiłkach przygotowywanych ze świeżych, nieprzetworzonych i pełnowartościowych produktów. Jej powierzchnia sięga 131 mkw. W Grand Kitchen otwarty został również lokal Lalka z różnorodnymi naleśnikami, zarówno w tradycyjnych, jak i orientalnych smakach.

Kuchnię włoską reprezentuje Pizza Hut (286 mkw.), oferująca zupełnie nowy koncept, gdzie goście mają do dyspozycji specjalną ofertę pizz wypiekanych w kamiennych piecach, a także nowe rodzaje sałatek. W strefie pojawiła się również kawiarnia Starbucks. Poza bogatą ofertą pysznych napojów i przekąsek, podawanych w przestronnym 113-metrowym lokalu, dla klientów przygotowywane są regularnie prezentacje alternatywnych metod zaparzania kawy.

Oprócz restauracji w strefie znajdują się również cztery wyspy kulinarne. Café Vincent, kawiarnio-piekarnia w stylu francuskim, oferuje śniadania i lunche, a także szeroki wybór świeżego pieczywa i słodkich wypieków. Miłośnicy słodyczy i ciast, lodów, czekoladek oraz kawy mogą udać się do Consonni. Wśród nowo otwartych wysp restauracyjnych znalazła się również La Manga, serwująca hiszpańskie tapas i pinchos oraz Nadziane, gdzie klienci mają do dyspozycji bogatą ofertę pierogów w smakach z całego świata.

W strefie Grand Kitchen pojawi się również niebawem restauracja specjalizująca się w kuchni południowych Indii. Będzie ona miała powierzchnię 137 mkw.

Ambasadorem Grand Kitchen jest znany polski kucharz Grzegorz Łapanowski. W obrębie strefy od października realizowane są cykliczne warsztaty kulinarne dla dzieci, organizowane wspólnie z Fundacją „Szkoła na widelcu”, mające na celu promowanie prozdrowotnych postaw wśród dzieci i młodzieży. Uczestnicy warsztatów mogą dowiedzieć się, jak przygotowywać zdrowe i pełnowartościowe posiłki, jednocześnie świetnie się bawiąc. Łącznie zaplanowanych jest 200 warsztatów przez 50 tygodni z rzędu.

Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 r. rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na ponad 113 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali, w tym flagowe salony najpopularniejszych marek, bogaty wybór usług oraz kawiarnie i restauracje. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Forever 21, Victoria’s Secret, Saturn, Reserved, Zara, H&M, Empik, Smyk.

W kwietniu 2012 r. Arkadia na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum rzeczywiście poświęca klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi, Facebooka, a także usługi typu „premium”.

Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.

Katarzyna Pierzchała 1558 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.