Polomarket otwiera i modernizuje

Trzy nowe sklepy pod szyldem Polomarket ruszyły w Krokowej, Strzałkowie i Opolu, a dwie placówki sieci w Kaliszu i w Golubiu-Dobrzyniu przeszły modernizację.

Nowy sklep sieci w Krokowej, w województwie pomorskim działa od 1 grudnia i znajduje się przy ul. Puckiej 7. Jego otwarcie to duże udogodnienie dla mieszkańców gminy. Do tej pory najbliższy Polomarket znajdował się w oddalonej o 15 km Jastrzębiej Górze. 

2 grudnia placówka sieci powstała też w wielkopolskim Strzałkowie przy al. Prymasa Wyszyńskiego 41a.

Najnowsza placówka pod szyldem Polomarket zostanie otwarta 6 grudnia w Opolu. Będzie to czwarty sklep sieci w tym mieście. Polomarket mieści się na parterze biurowca, na którego tyłach jest parking. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Natomiast Polomarket przy ul. Stefana Żeromskiego 1a w Golubiu-Dobrzyniu, po czterech tygodniach prac remontowych, został ponownie otwarty 28 października. W sklepie pojawiły się nowe boksy kasowe i regały, odmalowano ściany i zmieniono oświetlenie. Od teraz o wiele lepiej eksponowane są produkty, a asortyment, do tej pory ograniczony, został poszerzony o nowe indeksy. Produkty w ladach są odpowiednio podświetlone. Ponadto w sklepie stanął zupełnie nowy piec do wypiekania pieczywa.

Zmienił się też kaliski sklep sieci. Po półtoramiesięcznej przerwie 18 listopada otwarty został również sklep mieszczący się przy ul. Pułaskiego 41 w Kaliszu. Jest on teraz przestronny, komfortowy i nowoczesny. Powiększono w nim został sala sprzedaży – wstawiono nowe boksy kasowe, regały, lady chłodnicze i sprzęty, odnowiono stoisko z owocami i warzywami oraz mięsną ladę tradycyjną. Powstało też stoisko piekarsko-ciastkarskie z podświetlanymi regałami i krajalnicą do pieczywa. Zmodernizowano również biuro i pomieszczenia socjalne.

Polomarket to polska sieć supermarketów istniejąca na rynku od 1997 r. Obecnie liczy ponad 280 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.